۲۰ هفته از لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران می‌گذرد و اولین خصوصیت آن در ذهن مخاطب عمدتا جوان، دعوا و اعتراض و جنجال و اتهام در ورزشگاه‌های خالی بوده است. ارکان قضایی فدراسیون توان بازگرداندن اخلاق به رقابت‌ها را ندارند...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال جای کاپیتان ایران، کاپیتان امید عراق را خرید!
هزینه خرید ستاره باشگاه ویارئال ۲۰ میلیون یورو نقد همراه با ۸ میلیون یورو پاداش بوده است.
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
با خرید حسین کنعانی، فهرست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس کاملا پر شد.
سومین خرید پرسپولیس در حین برگزاری تمرین امروز پرسپولیس، قرارداد خود را امضا کرد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خرید ستاره‌ها با این بودجه‌‎ای که در اختیار ما است، امری محال و لازم است به جای خرید ستاره، ستارگانی را کشف کنیم.
باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که باشگاه فرانسوی ریسینگ کلاب استراسبورگ را با پرداخت 80 میلیون یورو خریداری کرده‌ است.
رییس حوزه قضایی سیمینه در یک پرونده کیفری متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه خرید داروهای کودکان بی سرپرست دارای بیماری‌های خاص و سرطانی حوزه قضایی سیمینه محکوم کرد.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سران رئال مادرید در لندن است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.
منچستریونایتد همچنان خواهان یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ است تا جای داوید دخیا را در این تیم بگیرد.
یک مرد مسلح عصر شنبه در یک مرکز خرید حومه دالاس 9 کشته بر جای گذاشت.
رئیس‌جمهور از سرمایه‌گذاران اقتصادی درخواست کرد که سرمایه‌شان را وارد بخش تولید کنند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت به جای کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی پرداخت کرد که ارزش آن در طول ماه‌های گذشته کاهش یافته و در نتیجه قدرت خرید مردم در طول این مدت به شدت کاهش پیدا کرد.
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
مسئولان باشگاه یونیون برلین از تمدید قرارداد کوین بهرنس، کاپیتان این تیم، تا پایان فصل جاری خبر دارند.
رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در جامعه ایرانی قدرت خرید به شدت کاهش پیدا کرده که این تاثیر مستقیمی بر سبد مصرفی خانوار دارد. نخست ما پیشنهاد رژیم‌های جایگزین را مطرح کردیم، برای مثال گفته شد اگر توانایی تهیه گوشت قرمز را ندارید حبوبات و پروتئین‌های گیاهی را جایگزین آن کنید، اما امروز می‌بینیم که آن‌ها هم هرروز گران‌تر می‌شوند.
پرسپولیس مهاجم برزیلی را جای لوکادیا خرید
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد فهرست نفرات برای خرید و خروجی تیم فولاد، گفت: برای تقویت تیم برای تیم فصل دوم لیگ باید هفت تا هشت بازیکن جذب کنیم.
بعد از انتقال غیرمنتظره دالی بلیند هلندی به بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز مصدوم، یک ستاره سابق هلندی می‌گوید او ممکن است در بایرن به مشکل بربخورد.
باشگاه بارسلونا به دنبال خرید ویلفرد زاها از کریستال پالاس در صورت فروش فران تورس است.
دروازه‌بان کرواسی در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به منچستر قرار داشت که سرانجام پیدا نکرد.
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ