اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
لطف‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به درپیش بودن سالروز وفات بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کرد که انقلاب و تأسیس نظام اسلامی، نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام بود و برای ادامه دادن راه ایشان باید این ایمان و باور را تقویت کرد.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا بر این باور است که اگر این بلوک امیدوار به برآوردن نیازهای جنگی کی‌یف است، باید به الگوی «اقتصاد جنگی» تغییر رویه بدهد.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
اگر جایی وجود داشت که تمیز کردن منظم (یک بار در هفته، یک بار در در میان، بسته به استفاده از آن) زندگی شما را بهتر می‌کرد، حمام است. اگر در تمیز کردن آن تعلل و صبر کنید، به یک کار منزجر کننده تبدیل می‌شود.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
یک متخصص تغذیه مصرف ماهی‌های چرب سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.
سرمربی فرانسه در غیاب هفت ستاره سرشناس، تیم را برای دومین بار متوالی در جام جهانی فینالیست کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی نوشت: باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
ربات‌ها نمی‌توانند فکر یا احساس کنند علیرغم آن چه که پژوهشگران سازنده آن می‌خواهند باور کنند که ربات‌ها قادرند فکر کنند و احساس داشته باشند.
مگر می‌شود کسی که دانشجوی دکترا باشد معنی کلمه out و in را نداند؟ ای کاش اگر می‌خواستید من را تخریب کنید چیزی می‌گفتید که باور آن برای مردم راحت تر باشد.
نمی‌شود قوه قضاییه را با این بودجه‌ای که تصویب شده، مدیریت کرد و مدیریت سخت است و دلم به حال آقای محسنی اژه‌ای می‌سوزد و گاهی برخی همکاران که اقلیت هستند، در برخی گروه‌ها مطرح می‌کنند که ایشان دنبال مشکل نمی‌رود، ولی بدانید که رییس قوه قضاییه به فکر شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ