نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد افرادی که به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند تا "یک هفته" پس از تشخیص این ویروس، بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ هستند.
«حالا بیایید فرض کنیم که من به عنوان صادق زیباکلام قصد دارم به نظرات و دیدگاه‌های این آقایان عمل کنم. خب من باید چه کاری انجام دهم؟ اگر یک خانم بی‌حجاب دیدم باید چه برخوردی با او انجام دهم؟ آیا قانون این اجازه را به من داده که من متعرض این خانم شوم و به او حمله کنم؟ یا باید با صحبت و گفتگو او را هدایت کنم؟ ببینید مشکل این است که هر دوی این رویکرد‌ها تبعات خاص خودشان را دارد و اصلا هم آقایان متوجه آن نیستند.»
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
سرویس مارشال های آمریکا (USMS) با یک حمله باج افزاری در ماه جاری روبرو شده که طی آن اطلاعات حساس نیروهای مجری قانون در معرض خطر قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیمی که به امنیت دیگر کشور‌ها پایبند نیست خودش را در معرض تهدید منقابل قرار می‌دهد؛ بنابراین کسی که خود ملتزم به امنیت دیگران نیست و در تاریخ خودش نقش بی ثبات در منطقه داشته حق ندارد کسی را در مورد مسائل امنیتی مورد تهمت قرار دهد.
با گذشت یک سال از جنگ اوکراین، شهروندان اوکراینی معترض در حال یافتن راه‌هایی متفاومت برای ابراز نارضایتی در مورد حمله کرملین به اوکراین هستند.
رسانه های اسپانیایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی حمله یک نفر با شمشیر به کلیسایی در جنوب این کشور خبر دادند.
پلیس آلمان با فعالان اقلیمی که معترض به گسترش فعالیت یک معدن زغال سنگ در آلمان بودند، درگیر و دست به باتوم شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
دولت چین ۶ دیپلمات از جمله سرکنسول خود در شهر منچستر انگلیس را پس از آنکه به حمله به یک معترض هنگ‌کنگی متهم شدند، از لندن خارج کرد.
حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
شیراز- یک کودک در میان شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) دیده می شود.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
چهار معترض به تغییرات آب‌وهوایی به جرم پرتاب کیک به سمت یک مجسمه مومی «چارلز سوم» بازداشت شدند.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
با حضور محمد محبی در استقلال، اکنون ریکاردو ساپینتو می تواند تیمش را با آرایش های مختلفی به زمین مسابقه بفرستد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.
رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: برای تامین برق ۴۴۰ واحد بزرگ صنعتی انرژی بر در کشور، وزارت نیرو بنا دارد با ساخت نیروگاه ۱۰ هزارمگاواتی بخشی از نیاز برق صنایع را تامین کند و برنامه ریزی شده است تعطیلات تابستانی این واحد‌ها منطبق با پیک مصرف تابستانی بخش خانگی باشد.
کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: مردم معترض با نظارت پلیس و ماموران امنیتی در یک جای مشخص می‌آیند اعتراضات خودشان را مطرح می‌کنند و می‌روند و این هیچ ربطی به این قانونی شدن این لایحه ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ