سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیمش، مجبور به استفاده از سرم تقویتی شد.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
سرمربی پرتغالی استقلال در جشن پس از گل بازیکنانش شرکت کرد.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
سرمربی نساجی بعد از بازی تدارکاتی با استقلال به تعریف از سرمربی تیم ملی پرداخت.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
سرمربی سابق استقلال این روزها در لیگ امارات هم شگفت‌انگیز ظاهر شده و با الاتحاد کلبا نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته است.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پیکان بعد از بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
موعد تسویه حساب با آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال فرا رسیده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان ممکن است امروز از این بازیکن با انگیزه در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرده و به عنوان بازیکن جانشین او را به میدان فرا بخواند.
نجات نوزاد ۳ ماه از گورستان
تیم فوتبال سایپا فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۴۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ