مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان تهرانی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس و کاپیتان تیم جوانان عراق انجام نداده اند.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به مصاحبه علی پروین واکنش نشان داده است
افشین پیروانی،مدیر تیم پرسپولیس واکنشی جالب به حواشی امروز این باشگاه داشت.
مدیر تیم پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی امروز‌ این باشگاه داشت.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
یک روز بعد از مجمع نافرجام باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره به شایعات جدایی رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، واکنشی مهم نشان دادند.
یک روز بعد از مجمع نافرجام باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره به شایعات جدایی رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، واکنشی مهم نشان دادند.
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بررسی عملکرد و شرایط اعضای هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
باشگاه استقلال نسبت به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه دروازه‌بان آبی‌ها واکنش نشان داد.
مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در این بازی که در هیچ زمان دیگری به رختکن داوران نرفته‌ام.
مدیرباشگاه پرسپولیس به درخواست مدیر باشگاه سپاهان برای ورود نمایندگان مجلس به قرارداد‌ها واکنش نشان داد.
مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان نسبت به خرید‌های خارجی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ