پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
«نوشیدن قهوه اتصال بین نواحی حالت شبکه پیش‌فرض مغز، شبکه‌ای که در هنگام استراحت با فرایند‌های خودارجاعی مرتبط است، را کاهش داد. هم‌چنین اتصال کاربردی بینِ شبکه‌های موتوری/حس-پیکری (حس‌هایی که برخلاف حس‌های چشایی و بینایی، جای خاصی در بدن ندارند) و قشر پیش‌پیشانی کاهش پیدا کرد، این درحالی بود که اتصال در نواحی بینایی در سطح بالاتر و شبکه کنترل اجرایی ِ سمت راست، بعد از نوشیدن قهوه افزایش پیدا کرد.»
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
برخلاف ادعای موجود، دو تیم شناخته‌شده تورنمنت کافا با تیم اصلی حاضر شده‌اند.
در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آن‌ها را به درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
محققان بر این باورند که خودتنظیمی صنعت شیر ​​خشک برای نوزادان کارساز نیست و توصیه می‌کنند که هنگام اظهارنظر‌های بهداشتی و تغذیه‌ای خاص در مورد شیر خشک باید بررسی دقیق‌تری صورت گیرد. آن‌ها از سازمان‌های دولتی و نظارتی می‌خواهند که ادعا‌های بهداشتی غیرمستند مانند آنچه در این مطالعه دیده می‌شود را بررسی کنند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (جمعه) ضمن خواستار "آرامش" گفت که در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر پرواز یک "بالون نظارتی چینی" در حریم هوایی آمریکا است.
وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.
وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
سایت «میدل ایست آی» فاش ساخته که شبکه‌ای از مقام‌های عراقی که در نهادهای دولتی آن کشور از جمله سازمان مالیاتی کشور و یک ناظر مبارزه با فساد مشغول به کار بوده‌اند در مورد توطئه‌ای ادعایی برای سرقت میلیاردها دینار از حساب‌های مالیاتی شرکت‌های نفتی بین المللی مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرند.
شهردار تهران با بیان این‌که این مواجهه بیشتر برای التهاب‌آفرینی است، گفت: مجموعه خدمات شهری ما با دانشگاه تهران یک تفاهم‌نامه‌ای را انجام دادند که دانشگاه تهران این موضوع را بررسی کند و مسئله را به ما بگوید.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
شورای حقوق بشر با متهم کردن روسیه به سرکوب و خشونت، پیشنهاد تعیین یک کارشناس مستقل برای بررسی موارد ادعایی نقض حقوق بشر در این کشور را تصویب کرد.
پرسپولیس و استقلال از نظر ترنسفرمارکت ارزشمندترین تیم‌های فوتبال ایران هستند.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز به نقل از منابع امنیتی و اطلاعاتی در دولت آمریکا نوشت: «در حمله روز یکشنبه آمریکا به کابل در افغانستان، ایمن الظواهری سرکرده سازمان تروریستی القاعده کشته شده است».
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ