مدیرعامل پرسپوليس مدعی است که مدیران اسبق فوتبال ایران با گزارش‌های واسه خود باعث حذف دو تیم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فضایی که تهدیدات سایبری در حال تکامل روزافزون هستند، تلاش برای تأمین امنیت از طریق یادگیری مداوم، سازگاری و همکاری برای تأمین یک آینده دیجیتالی امن و کارآمد، امری ضروری است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در اراضی باغ چای‌ در مجاورت مناطق جنگلی یکی از روستاهای بخش چابکسر خبر داد.
هنگامی که در حال یادگیری آشپزی در خانه هستید صرفا مقدار کمی ادویه می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
سرمربی تیم ملی تنیس با تاکید بر اینکه با صعود به گروه دوم جهانی دیویس کاپ حال این رشته خوب شده است، گفت: برای حفظ این حال و ماندگاری در این گروه باید ۵۰ درصد قوی‌تر و به روزتر شویم.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
ديشب حضور قربان زاده در برنامه فوتبال برتر حال و هوای دیگری داشت‌.
منابع عبری از انتقال نخست وزیر این رژیم به بیمارستان خبر دادند.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
رودبار- یک فعال حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با اشاره به وجود ۹ کانون غبار در استان گیلان گفت: جنگل های هیرکانی به شدت تحت تاثیر غبار هستند.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
بارسلونا که در حال بازسازی استادیوم نوکمپ است قصد دارد بخش‌هایی از ورزشگاه فعلی را به صورت قطعات جداگانه به فروش بگذارد.
یکی از حوزه‌های تحقیقاتی که قابلیت بهبود پیش بینی زلزله را دارد، یادگیری ماشینی است. محققان در حال بررسی استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل مجموعه‌های بزرگ داده و شناسایی الگو‌هایی هستند که ممکن است شاخص فعالیت لرزه‌ای باشند.
موش‌های فاقد گیرنده‌های آدرنرژیک بتا-۲، در ارتباط با فضا و مکان، حافظه ضعیفی از خود نشان می‌دهند. این، یکی از مراحل اولیه بیماری آلزایمر است. با این حال، هنگامی که پژوهشگران، دارویی به نام مهارکننده PDE ۴ را در اختیار موش‌ها قرار دادند، توانایی حیوانات برای یادگیری و حفظ خاطرات افزایش یافت.
مرور زندگی 3 ماه گذشته رونالدو در عربستان، که در حال یادگیری زبان عربی و فرهنگ اسلامی به همراه خانواده اش است.
کوین اسکات، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، در مصاحبه‌ای به روز گفت: مکالمه او با بینگ، بخشی از فرایند یادگیری است؛ چرا که این شرکت در حال گسترش این هوش مصنوعی است.
رویکرد بیشتر پروژه‌های تحول دیجیتال از راس هرم سازمانی و بالا به پایین است که با چشم‌انداز ذی‌نفعان اجرایی آغاز می‌شود. با این حال نه‌تن‌ها مدیران، بلکه کارکنان نیز برای موفقیت به یادگیری و استفاده از فناوری جدید نیاز دارند.
متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد: در حال تفریح و شادی بودیم که به صورت سهوی یک تیر از اسلحه کلت خودم خارج و به گردن دوستم اصابت کرد.
وقتی بچه‌های شما کوچک هستند، هنوز در حال یادگیری تعاریف واقعی کلمات هستند. در نتیجه، آن‌ها ممکن است کلمات مختلفی را امتحان کنند تا پاسخ شما را بسنجند و تشخیص دهند که آیا آن‌ها را به درستی استفاده کرده اند یا خیر. وقتی بزرگتر می‌شوند، حتی ممکن است از کلمات خاص تری استفاده کنند (به ویژه فحش) برای دریافت واکنش شما یا هماهنگی اجتماعی با همسالان خود.
هانی‌زاده: محمد بن سلمان سعی می‌کند چین را از ایران جدا کند و از نفوذ چین در شورای امنیت و در جهان استفاده کند. بن سلمان با برگ چین علیه ایران و آمریکا استفاده می‌کند. در حال حاضر او با تیم جو بایدن مشکل پیدا کرده پس سعی می‌کند یارگیری جدید داشته باشد، اما آمریکا هم برای چین و هم برای عربستان مشکل ایجاد خواهد کرد.
صفحه‌نمایش برای والدین پرمشغله، به‌ویژه آن‌هایی که هیبریدی کار می‌کنند، یک موهبت است؛ فرزندتان را جلوی یک ویدیو می‌نشانید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یک همکار زنگ بزنید، ظرف‌ها را بشویید یا حتی دوش بگیرید. با این حال، دکتر جین شینسکی، رئیس آزمایشگاه کودک، که یادگیری و حافظه نوزادان را در دانشگاه لندن مطالعه می‌کند، می‌گوید که قبل از دو و نیم سالگی، کودکان از هر چیزی که روی صفحه می‌بینند چیز زیادی یاد نمی‌گیرند. آن‌ها در درک سخنان مشکل دارند و ارتباط رویداد‌های روی صفحه را با زندگی واقعی نمی‌فهمند.
اعضای تیم استقلال امروز با جمعی از بازیکنان و کادرفنی آکادمی این باشگاه عکس یادگاری گرفتند.
سرب یک فلز طبیعی است که در صورت تجمع در خون می‌تواند عوارض جدی برای سلامتی ایجاد کند. کودکان کمتر از ۶ سال در این مورد آسیب پذیرتر هستند، زیرا سرب می‌تواند به مغز در حال رشد آن‌ها آسیب برساند و باعث مشکلات یادگیری یا رفتاری شود.
محققان در حال توسعه تکنیک‌های یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای ترجمه زبان‌های حیوانات به زبان‌هایی هستند که انسان‌ها بتوانند آن‌ها را متوجه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ