سپهر حیدری استوری جنجالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
انتخاب مهاجم نوک تراکتور برای بازی پرسپولیس نقطه ابهام این تیم خواهد بود.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی، در دادگاه چستر در دو مورد اتهام تجاوز بی گناه شناخته شد‌.
نایکی از طبیعت الهام گرفته و مجموعه جدیدی از کفش‌های کتانی ایجاد کرده است.
دروازه‌بان استقلال پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
بازیکنان تیم هندبال سپاهان از باخت الریان قطر برابر تیم الکاظمه کویت خشمگین شدند و انگ تبانی به قطری‌ها زدند.
تصاویر فرید صفرلی تبعه آذربایجان که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است. وی چند ماه پیش در پوشش سفر دانشجوی مقیم آلمان به ایران اعزام شده بود.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری معنادار از ساکت الهامی حمایت کرد.
ترامپ در بیانیه‌ای شدیدالحن با بیان اینکه این اتهام سیاسی و در راستای دخالت‌ها در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است، ادعا کرد که این اتهام‌زنی نتیجه عکس خواهد داشت و این نیرنگ دموکرات‌هاست.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
حضور لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس، مهمترین علامت سوال این تیم برای بازی با سپاهان است.
خبرنگار عمانی اتهام عجیبی به سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان وارد کرد.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
بعد از اتمام حساس‌ترین دیدار سوپرلیگ در هفته ششم، عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان صحبت‌های جنجالی علیه داور دیدار این تیم مقابل پیکان بیان کرد.
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
قرارداد سرمربی و کادر فنی تیم جوانان به پایان رسیده و باید دید از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شود یا خیر.
علی اف با بیان اینکه شهر لاچین در دوره اشغال توسط ارامنه ویران شد، گفت: ارمنی‌ها به‌طور غیرقانونی در برخی از مناطق لاچین مستقر شدند. مردم ارمنی الاصل را از سوریه و لبنان آوردند و به صورت غیرقانونی در اینجا اسکان داده شدند.
نیمه اول دربی مادرید با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید. وینیسیوس ستاره میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.
بعد از انتقادات گسترده از طارمی و اتهام فریب دادن داور، باشگاه پورتو به صورت رسمی وارد عمل شد و از ستاره ایرانی اش حمایت کرد.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ