مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قانون سقف بودجه حمایت می‌کند، اما معتقد است این قانون نقایصی هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
عضو هیات نمایندگان استان یزد گفت: در شرایط فعلی در یکی یکی از شهر‌ها ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم و باید فکر اساسی صورت گیرد و منابع پایدار آب را در انتقال به استان دنبال کنیم.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۷ فروردین - با بررسی فوری لایحه "ایجاد سازمان بازرگانی" مخالفت کردند و طبق رای بهارستانی ها این لایحه باید به صورت عادی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، از عملکرد باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان به هیچ وجه راضی نیست.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با اشاره به رفتارهای عجیب برونو فرناندز، او را لایق کاپیتانی شیاطین سرخ ندانست.
واشنگتن فری بیکن مدعی شده است که طرح فعالان مورد نظر دو مسیر دارد. آنها قرار است از سویی طرحی حقوق بشری برای حمایت خود از مردم ایران ارائه کنند و از طرف دیگر اعضای مجلس نمایندگان و سنا را قانع کنند با ارسال نامه‌‌‌ای به جو بایدن رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، خواستار بازگشت او به برجام شوند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
محمود فکری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال و سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.
استقلال در سه بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده که آن نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بیش از گذشته از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی کشور استفاده کند.
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
سرمربی با تجربه سایپا می گوید برای حضور دوباره این تیم در لیگ برتر تمام تلاششان را می کنند.
ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ