محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
کالیدو کولیبالی، مدافع سابق ناپولی می‌گوید در سرنوشت او اینطور نوشته شده بود که باید این باشگاه را ترک می‎کرد تا آن‌ها قهرمان سری A شوند.
سرخیو آگوئرو از لیونل مسی خواست در لیگ پادشاهان به تیم او ملحق شود اما اعتراف کرد برنامه کاری دوستش خیلی پیچیده است.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
دروازه‌بان پارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او‌ را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
مدافع پرسپولیس می‌گوید وظیفه او در این مسابقه بیشتر دفاعی بوده است.
آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ، از تجربه و خاطرات خوب خودش در دیدار برابر منچسرسیتی صحبت کرده است.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
یکی از مقامات آمریکا می‌گوید که دولت کنونی این کشور به محافظت از رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای انتقام ایران، متعهد است.
ویپل می‌نویسد، بایدن به این ماموران هیچ اعتمادی نداشت و اذعان کرد که نگرشش با احساس سال‌های معاونت ریاست‌جمهوری خود که به مامور محافظش بسیار نزدیک شده بود، کاملا مغایر است.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، تاکید کرد که مثل تابستان باید در ژانویه نیز به سرعت بازیکنان مدنظر را جذب کنند.
محسن رفیق دوست گفت: حفاظت از شخصیت‌های نظام یکی از دغدغه‌های اصلی مسوولان نظام بود. من قبل از این که ترور‌های مسوولان توسط گروه فرقان و منافقین شروع شود این بحث را در سپاه مطرح می‌کردم که ما باید از شخصیت‌هایمان محافظت کنیم، همان طور که از امام محافظت می‌کنیم.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، مدعی شد تیمش روزهای مهمی را پیش از جام جهانی در پیش دارد.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، که امیدوار است در جام جهانی سنگربان اصلی انگلیس باشد می‌گوید در دوران فوتبالش هرگز این‌قدر آماده نبوده است.
رئیس باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب مادرید به جنجال‌های اخیر درباره وینیسیوس واکنش نشان داد.
یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، معتقد است که فشارها روی او و استیون جرارد بیشتر از سایر مربیان لیگ برتری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ