سرمربی با تجربه سایپا می گوید برای حضور دوباره این تیم در لیگ برتر تمام تلاششان را می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که باید از تصمیمات هاکان دمیر حمایت شود چون بسکتبال ایران نیازمند تغییر ساختار اساسی است.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اشتباه درخط دفاع باعث دریافت گل از افغانستان و قرقیزستان شد گفت: کادر فنی تیم ملی باید به ترمیم خط دفاع بپردازد.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
رضا عنایتی در شروع کار خود در تیم امید باید درباره کاپیتان تیم خود تصمیم بگیرد.
نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
ولید الرکراکی، سرمربی موفق مراکش، به دلیل ماجرای براهیم دیاز در مورد موضوع بازیکنان دوتابعیتی اظهارات جالبی را مطرح کرد.
باشگاه داماش گیلان که در لیگ 2 حضور دارد و امروز در هفته هیجدهم باید به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می رود، در یک تصمیم عجیب مربیان بومی خود را اخراج کرد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
جانلوکا ویالی تصمیم خود را برای جدایی موقت از تیم ملی ایتالیا به دلایل مشکلات اخیرش را علنی کرد.
سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
«محمد مرندی» کارشناس مسائل سیاسی و مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم‌ها گفت: برای حصول توافق، بایدن باید درباره حل و فصل مسائل و موضوعات باقی مانده مرتبط با مذاکرات تصمیم گیری کند.
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می‌گیرد؟
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
کریم باقری تصمیم گرفته دوباره به تیم ملی ایران برگردد.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ