عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
احسان ارکانی نماینده نیشابور می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعاً نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
نماینده مردم تهران گفت: اصلاحات در دولت باید به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر، زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
رضایی کوچی یادآور شد: بنابراین اگر بتوانیم اعتمادسازی کنیم و نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند. البته دولت تلاش می‌کند که مشکلات اقتصادی حل شوند، اما باید بیشتر تلاش و برخی از وزرا را جابه‌جا کند.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند چرا که با مدیران ناکارآمد فعلی رفع مشکلات اقتصادی امکان پذیر نیست.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش نجومی قبوض گاز خانگی انتقاد کرد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات عمومی دولت باید به صورت شفاف در بودجه ارائه شود و واقعی کردن منابع و مدیریت مصارف شفاف باشد.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بیش از گذشته از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی کشور استفاده کند.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: تصمیم دولت باید تعیین تکلیف نرخ نیمایی در نظام اقتصادی باشد چراکه موضوع بحث نرخ‌هایی که ذیل این نرخ قرار گرفته یکی از مباحث مهم در این حوزه است.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک مجلس در مواجهه با گزارش دولت و مذاکرات هسته‌ای، لغو کامل تحریم‌ها است و دولت باید گزارش تحریم‌های لغو شده را به مجلس ارائه کند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
یک نقشه رادیکال برای متوقف کردن صعود نفت
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ