هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در بامداد امروز در بازی اینتر میامی و فیلادلفیا یونیون تصمیم گرفت که حمایت جانانه‌ای از هم تیمی ۱۹ ساله خود یعنی نوآه آلن داشته باشد.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید جدایی مسی از پاری سن ژرمن باعث شده که او دوباره خوشحال باشد.
مسی در پنجمین بازی خود با پیراهن اینتر میامی موفق به گلزنی شد تا زمینه‌ساز پیروزی دیگری برای تیمش باشد.
اینترمیامی صبح امروز موفق شد در دیدار برابر شارلوت به پیروزی برسد و لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی شد.
مسی در پنجمین بازی خود با پیراهن اینتر میامی موفق به گلزنی شد تا زمینه‌ساز پیروزی دیگری برای تیمش باشد.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، به حریفان هشدار داد که از این پس با احتیاط بیشتری برابر این تیم قرار بگیرند.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
تب مسی در آمریکا همچنان ادامه دارد و بلیتهای ورزشگاه خانگی اف‌سی دالاس که او با اینترمیامی قرار است به مصافش برود ظرف 18 دقیقه به صورت کامل فروخته شد.
اینترمیامی صبح امروز بار دیگر با درخشش لیونل مسی موفق شد از سد حریفش عبور کند.
سرخیو راموس همچنان منتظر پیشنهاد اینترمیامی است و هنوز سر میز مذاکره با دیگر باشگاهها از جمله باشگاههای عربستانی ننشسته است.
لیونل مسی اینتر میامی و لیگ حرفه‌ای آمریکا را در داخل و خارج از زمین متحول می‌کند.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، تاکید کرد هدفی جز گلزنی به کروز آزول در لحظه‌ای که پشت ضربه ایستگاهی در دقیقه 4+90 ایستاد نداشت.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
روز پیش از مراسم معارفه لیونل مسی، اینترمیامی شکست سنگینی را متحمل شد تا فوق‌ستاره آرژانتینی در وضعیت بدی به تیم جدیدش برسد.
اینتر میامی در فاصله یک روز به برگزاری مراسم رونمایی لیونل مسی شکست دیگری متحمل شد تا همچنان قعرنشین کنفرانس شرق MLS باشد.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
جراردو مارتینو در اولین مصاحبه به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی گفت لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در این تیم با نگاه ویژه روبرو نشده و باید با دیگر بازیکنان رقابت کنند.
در اینجا آن چه باید در مورد مقصد بعدی قهرمان آرژانتینی جام جهانی در لیگ برتر فوتبال بدانید را برای تان توضیح خواهیم داد.
صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می دانستند کری خواند.
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، در مورد اخراج سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ