ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
رئیس جمهور آمریکا دیروز (دوشنبه) در قلعه ویندسور برای نخستین بار پس از تاجگذاری پادشاه انگلیس، با وی دیدار کرد؛ ملاقاتی که مثل همیشه کم‌حاشیه نبود!
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
شرکت کنندگان توردو فرانس به دلیل کووید-19 از دادن امضا و غذا خوردن در خارج از هتل‌ها منع شدند.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
رئیس جمهور پروتکل تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا ابلاغ کرد.
این حضور در پروتکل‌های سوریه وجود ندارد و با آن، اسد به همه یادآور شد که روابط تهران - دمشق بسیار راهبردی است.
نمایندگان مجلس با اصلاح لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه میان ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بردرآمد و سرمایه موافقت کردند.
کمیسیون روابط خارجی مجلس ترکیه فردا لایحه قانونی درباره تصویب پروتکل الحاق فنلاند به ناتو را بررسی خواهد کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اجرای پروتکل کرونا را که توسط این نهاد برای از سرگیری مسابقات باشگاهی و ملی پس از شیوع این بیماری همه‌گیر معرفی شده بود، به حالت تعلیق درآورد.
نمایندگان مجلس لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف را تصویب کردند.
فلاحت‌پیشه می‌گوید: یک مقام مسئول به‌ویژه وقتی به خارج از کشور می‌رود، پروتکل کاملی برای دیدار‌ها و گفتگو‌ها دارد و اصلا موضوع دیدار با ناتو و موارد مشابه این‌گونه نیست که کسی سر‌خود برود و نهاد‌های دیگر نفهمند.
گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
در پی درگیری مسلحانه در مرز قرقیزستان و تاجیکستان، پروتکلی با هدف تامین صلح بین رؤسای سازمان‌ های اطلاعاتی دو کشور امضا شد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، جزئیات ابلاغ پروتکل های بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
سهمیه تماشاگر و پروتکل بهداشتی فرمالیته در لیگ ایران
نماینده ایران همچنین ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه ای گری خود را حفظ کند، افزود: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، بطور جدی پرهیز کنند.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
همزمان با تاکیدهای مکرر به مردم درباره ضرورت رعایت پروتکل های ضدکرونایی ، انتشار تصویر عین اللهی وزیر بهداشت به عنوان سکاندار اصلی ترین نهاد مبارزه با کرونا، در آغوش خضریان، نماینده تهران در مجلس، بازتاب انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
رئیس جمهور فرانسه پروتکل انضمام سوئد و فنلاند به پیمان آتلانتیک شمالی را امضا کرد.
حمایت کافه بازار از علاقمندان به کدنویسی در مناطق کم‌برخوردار، با همکاری استارتاپ کاریار
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.
سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن پر جمعیت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ