آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
سکسکه‌های کوتاه مدت اغلب بدون انجام هیچ عمل خاصی بعد از چند دقیقه رفع می‌شوند. اما برخی روش‌ها می‌توانند به رفع سریع‌تر این مشکل کمک کنند.
امیرسعید ایروانی سفیر ایران در سازمان ملل گفت: اقدامات قهری یکجانبه (تحریم ها) باید فوری پایان یابد، زیرا مانعی برای مشارکت کشورها در تلاش‌های کاهش تغییرات اقلیم ایجاد می‌کند.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، از عملکرد باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان به هیچ وجه راضی نیست.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با اشاره به رفتارهای عجیب برونو فرناندز، او را لایق کاپیتانی شیاطین سرخ ندانست.
تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل جنایت در سفارت جمهوری آذربایجان فوری باید محاکمه شود.
محمود فکری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال و سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.
استقلال در سه بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده که آن نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بیش از گذشته از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی کشور استفاده کند.
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
سرمربی با تجربه سایپا می گوید برای حضور دوباره این تیم در لیگ برتر تمام تلاششان را می کنند.
ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
دنی سبایوس معتقد است که پیروزی رئال برابر شاختار در بازی چهارشنبه، می تواند بهترین واکنش به تساوی شب گذشته برابر اوساسونا باشد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ۴ معدن سنگ تراورتن بر اساس مصوبه شورای معادن استان باید فوری تعطیل شده و ۴ معدن دیگر تا سال ۱۴۰۵ به مرور از مدار بهره برداری خارج شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ