اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی برابر لیون از بازیکنانش خواست که بی‌رحمانه‌تر برابر دروازه ظاهر شوند.
اریک تن هاخ اعتقاد دارد میسون مونت به منچستریونایتد کمک می‌کند تا در خط میانی پویاتر باشد.
اریک تن هاخ معتقد است هرچند در مسیر درستی قرار دارند ولی یونایتد باید بهتر و بهتر شود و مثل گذشته جام ها را درو کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، از عملکرد تیمش در بازی مقابل تاتنهام انتقاد کرد و گفت شیاطین سرخ اجازه دادند بازگشت و جبران دو گل برای تاتنهام خیلی راحت باشد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه اریک تن‌هاخ در مرکز خط دفاعی گزینه‌ای ندارد ولی بعید است هری مگوایر در هفته‌های آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس می‌گوید این را قبول دارد که شیاطین سرخ در این فصل با مشکل ذهنی مواجه هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، ابراز اطمینان کرد که تیمش توانایی گلزنی به سویا و صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که رویکرد تیمش باید پیروزی در تمامی مسابقات باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سویا تاکید کرد که تیمش باید حداقل 3 یا 4 گل می زد.
اریک تن‌هاخ معتقد است بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند، باید سطح انتظاراتش بالا باشد و برای قهرمانی بجنگد.
اریک تن‌هاخ به مدیران منچستریونایتد فشار می‌آورد تا در تابستان آینده فعالیت بیشتری در بازار نقل و انتقالات داشته باشند.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
سرمربی یونایتد تاکید کرد که تیمش کار سختی مقابل کریستال پالاس خواهد داشت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید قید جذب فرانکی دی‌یونگ را بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ