عضو هیات نمایندگان استان یزد گفت: در شرایط فعلی در یکی یکی از شهر‌ها ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم و باید فکر اساسی صورت گیرد و منابع پایدار آب را در انتقال به استان دنبال کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
جواد نکونام در شرایطی تیمش را مهیای فاز بعدی تمرینات و اردوی آماده سازی می‌کند که به اندازه یک تیم فوتبال و تعویضی های معمول هم بازیکن شاخص در لیست ندارد.
رویکرد محافل غربی به گسترش قدرت پهپادی ایران، از سردرگمی و درماندگی مطلق در این محافل حکایت می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
این روزها صهیونیست‌ها در شوک عملیات شهادت طلبانه خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی هستند،جوانی که به تنهایی هشت صهیونیست را به هلاکت رساند تا پاسخی محکم به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی داده باشد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در محکومیت حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بیانیه ای صادر کرد و اعلام داشت: عمق تاریخی روابط دو کشور مسلمان و برادر ایران و آذربایجان مثال زدنی است.
۲ مرد جوان برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری در زیرزمین خانه‌ای قدیمی کردند، اما بهای این ماجراجویی، جان باختن یکی از آن‌ها در حادثه‌ای هولناک بود.
«اختری» گفت: مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد و مقاومت فلسطین، یمن و کرانه باختری در برابر اسرائیل و دیگر دشمنان، نمونه‌هایی از مقاومت جهانی سردار سلیمانی است.
مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن امتداد و عمق راهبردی انقلاب را فهمیده است.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نامه جعلی پخش شده از طرف دشمنان منتسب به مجلس شورای اسلامی، عمق دروغگویی دشمن را نمایان کرد.
رئیس جمهور الجزایر از موضوع فلسطین به عنوان موضوع محوری و ریشه ای یاد کرد.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
رهبر انقلاب فرمودند: صف اول جبهه‌ها جنوب کشور و غرب کشور بود، اما همه کشور عمق دفاعی جبهه‌ها بود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است در حالیکه عمق راهبردی آمریکایی ها کاهش داشته است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است در حالیکه عمق راهبردی آمریکایی ها کاهش داشته است.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.
خلیل الحیه رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه المیادین بر وحدت میان گروه های فلسطینی به ویژه حماس و جهاد اسلامی تاکید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.
دوجی S89 پرو دارای درجه حفاظتی IP68/69K و آخرین گواهینامه‌های MIL-STD-810H است که آن را به یک تلفن ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر ضربه تبدیل می‌کند. این گوشی را می‌توان بدون نگرانی از شکستگی و آسیب دیدگی کاملا در آب فرو برد.
صادق ریباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
ترشی آلبالو یکی از انواع ترشی‌های فصلی است که به دلیل داشتن میوه آلبالو در ترکیباتش بسیار خوشرنگ و زیباست؛ همچنین طعم دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ