منابع محلی از آغاز گفتگوها برای تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه خبر می‌دهند، آتش بسی که صبح امروز دوشنبه از سوی عناصر مسلح نقض شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
بنجامین پاوارد، بازیکن بایرن مونیخ، پیام جالب توجهی برای منچستریونایتد ارسال کرده است.
روزنامه جوان نوشته است: در کنار تلاش برای اجرای قانون پوشش و تضمین رفتار حیامدارانه در جامعه باید برای تربیت جنسی و آموزش رفتار‌ها و هنجار‌های متناسب هر جنس نیز تلاش کرد.
اریک تن‌هاخ در حرکتی که نشان از تلاش او برای تثبیت اقتدارش در منچستریونایتد دارد خواهان کم شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تور آمریکا و توجه بیشتر به تمرین‌ها شد.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید تلاش کنیم تا نرخ تورم ۲۵ قلم کالای اساسی مردم را تک رقمی و تثبیت کنیم.
سیاست گذاری واحد در امر اطلاع رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی و تلاش برای گفتمان سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه از موضوعات مورد توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش است.
معاون تربیت و آموزش فراجا گفت : قطعا ثمره تلاش و فعالیت مدرسان و اساتید در واحدهای آموزشی و دانشگاهی فراجا، تربیت و پرورش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
رضا پهلوی و بخشی از حواریون او با راه اندازی کمپین «من وکالت می‌دهم» در تلاش برای نشان دادن مقبولیت و مشروعیت خود در بین مردم و با کمک رسانه‌های فارسی و غیر فارسی درصدد تثبیت رهبری شاهزاده در انقلاب مفروض خود برآمده اند که به رغم اقدامات انجام شده، هم با انتقاد گسترده طیف‌هایی از اپوزیسیون به خاطر ایجاد شکاف در بین براندازان مواجه شده و هم با عدم استقبال مردم مطابق پیش بینی‌ها و هم عدم همراهی چند تن از حواریونی که پیش از این اقدام به دو توییت مشترک کرده بودند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان‌پذیر نبود، اما چون شعار رئیس‌جمهور و تلاش ایشان بر این بود و آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده بود رتبه‌بندی به مرحله اجرایی رسید. بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه‌بندی اول ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و دوم ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است. معلمان و جامعه فرهنگیان دست‌به‌دست هم خواهند داد تا این سه هدف حتما محقق شود.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ