نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید تلاش کنیم تا نرخ تورم ۲۵ قلم کالای اساسی مردم را تک رقمی و تثبیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهمیت منیزیم در کنترل اضطراب و استرس به قدری زیاد است که از آن به عنوان مکمل ضد اضطراب یاد شده است. این ماده معدنی نقش بسیار مهمی در بسیاری از واکنش‌های بیوشیمیایی بدن از جمله کنترل استرس دارد.
بررسی بازار لوازم خانگی حکایت از کاهش قیمت بخشی از محصولات دارد اما نکته مهم این است که این کاهش قیمت از سوی تولیدکنندگان نیست بلکه کسبه به دلیل رکود، کالاها را ارزان تر می فروشند.
رئال مادرید برنامه دقیقی برای طی کردن روند انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این باشگاه دارد.
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
فولکس‌واگن بیتل با دارا بودن محبوب‌ترین طراحی خودرو تا کنون، طراحی ساده خود را برای بیش از ۴۰ سال تغییر نداد. این خودرو توسط فردیناند پورشه به‌عنوان خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم طراحی شد.
خانم ارکان ۴۱ ساله، جایگزین شهاب قافچی‌اوغلو، رئیس کل قبلی بانک مرکزی ترکیه شده است. این پنجمین رئیس بانک مرکزی است که طی چهار سال اخیر بر این صندلی تکیه می‌زند.
پیکاپ ایسوزو ریمکس مدل ۲۰۲۳، یک وانت دو کابین و ارزان قیمت است که نسبت به دی مکس، قد و هیکل بزرگ‌تری دارد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت و آپشن‌های ISUZU Remax آشنا می‌شویم.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
پژوهشگر ایرانی حسگر ردیابی گاز آمونیاکی ابداع کرده که پتانسیل بالایی برای تولید دستگاه ارزان قیمت تشخیص پزشکی و تعیین کیفیت و ایمنی موادغذایی دارد.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری درمنطقه دولت آباد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان رهن دارد.
پکوره یا پاکوره همان طور که مشخص است از سیب زمینی آبپز شده استفاده می‌شود و طعم بی نظیری دارد و بیشتر در شهر‌های جنوبی کشور تهیه می‌شود.
تغییر شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که انکارناشدنی است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد، افزایش یابد وبه دنبال آن، قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد؛ اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث، یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
تغییر شرایط اقتصادی و بالارفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که غیر قابل انکار است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد افزایش یابد وبه تبع آن قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
دانشمندان می‌گویند یک داروی ضدصرع که با قیمتی ارزان در بازار وجود دارد، در آزمایش روی موش‌ها توانسته است اثر بیماری اوتیسم را خنثی کند.
قائم‌مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان اعلام کرد این تیم ارزان ترین تیم لیگ برتر فوتبال است.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
در این مطلب آنچه در مورد یافتن پرواز ارزان در طول هفته اهمیت دارد را با هم تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۵۹ میلیون یورو اعلام شده است که این پایین‌ترین رقم در گروه دوم است. ایران از این حیث در بین ۳۲ تیم جام جهانی در رده بیست و هشتم قرار دارد.
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ