کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
دیپلمات ارشد و وزیر خارجه پیشین دولت چین از کره جنوبی و چین درخواست کرد تلاش کنند حس خودمختاری راهبردی از غرب را تقویت و در احیای آسیا به پکن کمک کنند.
منچستریونایتد در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد بالاتر کیم مین جائه، مدافع اهل کره جنوبی، را متقاعد کند اما دیگر شانسی ندارد.
هوش مصنوعی این بار سراغ تعدادی از سیاستمداران سرشناس جهان رفته و لباس کار بر تن آن‌ها کرده است. از رهبر کره شمالی گرفته تا پوتین و اوباما اینجا حضور دارند.
وزارت امور خارجه چین ضمن تأکید بر تلاش برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران در شبه جزیره کره، از آمریکا خواست به سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی پایان دهد.
دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در ۲ بخش تئوری و عملی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
وزارت دفاع کره جنوبی امروز در بیانیه ای ادعا کرد که تلاش کره‌شمالی برای استفاده از سلاح هسته‌ای به سقوط «کیم جونگ اون» منتهی می‌شود.
رهبر کره شمالی، واشنگتن را به ایجاد «نسخه آسیایی ائتلاف نظامی ناتو» متهم کرد.
یک فروند هواگرد آموزشی کره جنوبی در تلاش برای رهگیری پهپادهای کره شمالی، سقوط کرد.
وزیردفاع آمریکا گفته است که تلاش های مسکو برای جلب حمایت کشورهایی مانند ایران و کره شمالی چالش های امنیتی جدیدی را برای ایالات متحده و متحدانش ایجاد کرده است.
کادر پزشکی تیم ملی کره جنوبی در تلاش است تا هر طور شده، سون را برای جام جهانی آماده نگه دارد.
کاخ سفید مدعی شد که تداوم تلاش کره شمالی در زمینه توسعه تسلیحاتی، به افزایش حضور نظامی واشنگتن در منطقه منجر خواهد شد.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه با متهم کردن آمریکا و متحدانش به تلاش برای بی ثبات کردن شبه جزیره کره، از مواضع کره شمالی در خصوص برنامه هسته ای و موشکی این کشور دفاع کرد.
دو تیم ژاپنی به همراه نمایندگان کره جنوبی و تایلند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.
تلاش های آمریکا برای تقویت حضور نظامی خود در شرق آسیا، از جمله استقرار سامانه موشکی بالستیک در کره جنوبی با واکنش چین همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ