معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی گفت: این مرکز با استفاده از اساتید مجرب حوزه گمرک، در تلاش است تا در راستای آموزش کارگزاران خبره اقدام موثری انجام دهد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
قدرت‌های بزرگ در سطح جهانی و قدرت‌های منطقه‌ای در مناطق پیرامون خود، تمایلات هژمونیک را حفظ و برای ارتقای موقعیت خود و دستیابی به جایگاه هژمونیک تلاش می‌کنند، اما این جنگ روشن کرد که عصر هژمونی اگر به پایان نرسیده باشد، حداقل با چالش‌های بزرگی روبه روست، اما هرچه هست کنشگران اصلی در این جنگ خانمانسوز، ماهیت و محیط کنش بین‌المللی را نظامی کرده‌اند که باید بدان پرداخت.
روسای جمهور ایران و چین در راستای ارتقای سطح روابط دو کشور در طول دولت سیزدهم دیدار و گفتگوهایی داشته و بارها مواضع و انتظارات خود از تعامل با یکدیگر را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم و آموزش و پرورش است.
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.
قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی شهرهای شوش و کرخه برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی باکو، گفت: با توجه به این که سهمیه پارالمپیک پاریس برای نخستین بار در این مسابقات توزیع می‌شود، تلاش جودوکاران کسب امتیاز بالا و ارتقای رنکینگ در جهانی باکو است.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی باکو، گفت: با توجه به این که سهمیه پارالمپیک پاریس برای نخستین بار در این مسابقات توزیع می‌شود، تلاش جودوکاران کسب امتیاز بالا و ارتقای رنکینگ در جهانی باکو است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: مردم بدانند که ما تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای امنیت آن ها به کار خواهیم بست.
فدراسیون کشتی با توجه به اهداف و برنامه های مدون خود در صدد ارتقای مبلغ قرارداد کشتی گیران لیگ برتری است تا این عرصه همچون رشته های دیگر با رونق مالی بیشتری همراه شود.
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرده است با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به ارتقای بهره‌وری در نظام آموزشی کشور کمک کند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تلاش بر این است که در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی رنکینگ خود را از جایگاه نهم ارتقاء دهیم.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
پنجمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد» در شهر «جده» عربستان آغاز شد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان ذوب آهن اصفهان است که حریفان دیرینه بر سر ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی و کسب اولین پیروزی مقابل چشم تماشاگران تلاش می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ