سیاست گذاری واحد در امر اطلاع رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی و تلاش برای گفتمان سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه از موضوعات مورد توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.
در جلسه عصر امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد کانون‌های وکلای دادگستری انتخاب شدند.‌
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با اصل لایحه حمایت از فرهنگ و عفاف و حجاب خبر داد.
جلالیان گفت: با تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
مجید باقری در ارتباط با انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومانی یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی هستند که آن‌ها استثناء هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالا که منتشر شده است استثناء بوده‌اند و همه بر اساس قوانین و مقررات هستند.
جزئیات جلسه معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعضای کمیته انضباطی مشخص شد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز(شنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
وزیر کشور به معاون عمرانی وزارت کشور دستور داد مسایل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را بررسی و نتیجه را گزارش کند.
احمد وحیدی در دستوری از معاون عمرانی وزارت کشور خواست مسائل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را بررسی و نتیجه را گزارش کند.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
اعضای حقیقی و حقوقی جهاد دانشگاهی و هیات امنای فرهنگستان‌ها در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.
یکی از اعضای فراکسیون حقوقی پارلمان عراق به موضع گیری درباره آخرین روند تشکیل کابینه عراق پرداخت.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی برای اجلاسیه سوم مجلس مشخص شدند که غضنفرآبادی رئیس این کمیسیون باقی ماند.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی برای اجلاسیه سوم مجلس مشخص شدند که غضنفرآبادی رئیس این کمیسیون باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ