بنجامین پاوارد، بازیکن بایرن مونیخ، پیام جالب توجهی برای منچستریونایتد ارسال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
وزیر امور خارجه گفت: در دستگاه دیپلماسی تلاش مان بدون حضور رسانه فعالیتی ناقص است.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
در شرایطی که سرخ‌ها از حمایت هواداران خود در بازی افتتاحیه‌شان در فصل جدید محروم شده‌اند، در تلاش برای رنگ و لعاب دادن به سکوها در این جدال هستند.
قاضی دادگاهی در آمریکا درخواست گوگل برای مختومه کردن شکایتی که در آن حریم خصوصی میلیون ها نفر با ردیابی مخفیانه فعالیت شان در اینترنت رصد می شد را رد کرد.
رفتارهای اینستاگرامی شجاع خلیل زاده نشان از تمایل او برای بازگشت به پرسپولیس دارد.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
در یک دادخواست قضائی جدید در آمریکا مارک زاکربرگ و سایت‌های زیرمجموعه شرکت متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به عدم تلاش کافی برای مقابله با سوءاستفاده از زنان و کودکان متهم شده‌اند.
بعد از انتشار اخباری درباره تلاش بارسلونا برای جذب سفیان امرابط، این ستاره مراکشی پیامی اینستاگرامی منتشر کرد که به عنوان سیگنال مثبت او به باشگاه کاتالان ارزیابی شده است.
رئیسی که نه تنها بعد از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی به پلتفرم‌های داخلی کوچ نکرده، حالا مشخص شده زمانی که اینستاگرام برای مردم ایران فیلتر بوده، ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرده تاییدیه هویتی و اعتباری اینستاگرام را که به شکل علامت «تیک آبی» بالای صفحه کاربران است، بدست آورد. این در حالی است که با گذشت ۱۰۰ روز از فوت مهسا امینی، فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کار‌های مجازی بسیاری که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند را، نابود کرده است.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
بازداشت وریا غقوری بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در ادامه این واکنش‌ها علی دایی در اینستاگرامش نوشت: ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. فارغ از رنگ‌ها از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می‌کنم. همانطور که در تمام این سال‌ها تلاش کردم صدای مردم سرزمینم باشم.
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت که شب گذشته با تلاش یک گروه حرفه‌ای بعد از گذشت پنج ساعت صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از حالت هک در آمده و اکنون این صفحه دست خود اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ