سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
بازیکنان تیم فوتبال النصر در شرایطی برای برگزاری اردو راهی پرتغال شدند که کریستیانو رونالدو در تعطیلات به سر می‌برد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات، شرایط برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس تعیین شد.
دربی رده امیدهای تهران ظهر امروز برگزار می شود.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر، در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اردوی آماد‌ه‌سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تربت حیدریه ـ مانور واکنش در شرایط اضطراری و خودحفاظتی در شهرستان تربت حیدریه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
فدراسیون کشتی اعلام کرد شرایط برای حضور تماشاگران در سالن مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور فراهم نشد.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: تلاش آمریکا برای برگزاری جلسه غیر رسمی در مورد شرایط داخلی ایران، رویه ای خطرناک و غیر سازنده است.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ