معاون تربیت و آموزش فراجا گفت : قطعا ثمره تلاش و فعالیت مدرسان و اساتید در واحدهای آموزشی و دانشگاهی فراجا، تربیت و پرورش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
مرکز روسی مستقر در سوریه از تلاش گروهک‌های تروریست برای نفوذ در استان‌های حلب و لاذقیه خبر داد.
مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی گفت: این مرکز با استفاده از اساتید مجرب حوزه گمرک، در تلاش است تا در راستای آموزش کارگزاران خبره اقدام موثری انجام دهد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز آموزش و توانبخشی ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تلاش برای رفع دغدغه‌های امدادگران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص تاکید کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مراکز آموزشی خوی گفت: ان شاءالله کار بازسازی و مرمت مراکز آموزشی را هرچه سریع به اتمام برسانیم.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
سران قوا اعلام کردند: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد.
سمنان- نیروی انتظامی در دو شهر سمنان و شاهرود اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره آرامش کرده است کاری که می‌تواند تلاش بزرگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۸ مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شدند، گفت:۲ نفر از مصدومین با آمبولانس‌های هلال احمر و مابقی توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ