نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق پارلمان لبنان اعلام کرد که سلاح جدید دشمن تلاش برای ایجاد فتنه داخلی در لبنان و فشار اقتصادی به این کشور است.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه‌انگیزی کند، اما با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن پیشگیری است.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن می‌دانست که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده است و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
رئیس جمهور اظهار داشت: ریشه پیشرفت‌های عظیم در دانشگاه‌ها است و اساساً حقد و کینه دشمن از دانشگاه و تلاش برای ایجاد اختلال در این نهاد مهم کشور نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد لذا اساتید دانشگاه وظیفه دارند پیشرفت‌های کشور را هم برای دانشجویان و هم برای عموم جامعه تبیین کنند.
رئیس‌جمهور در همایش جهاد تبیین گفت: تمام تلاش دشمن برای القا یاس و ناامیدی است، اما این فضا باید شکسته و امید آفرینی ایجاد شود.
رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، اما دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ها و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
وزیر کشور گفت: طبیعتاً هیچ‌کس از اغتشاشگران نمی‌پذیرد که کسب‌وکار مردم را به خطر بیندازد، مزاحمت برای زندگی مردم ایجاد کند و این قابل قبول نیست و الحمدلله مسئولان کاملاً مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد، البته دشمن به‌ویژه کانال‌های خبری در حال تلاش هستند، ولی این آب در هاون کوبیدن است.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ