یک مقام اوکراینی امروز اعلام کرد که کشورش به توافق با روسیه درباره همکاری‌ها در زمینه انرژی هسته‌ای پایان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز قتل خبرنگار نظامی روسیه توسط اوکراین را محکوم کرد.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که همکاری کشورهای غربی برای کمک به اوکراین در برابر روسیه ادامه دارد.
شورای فدراسیون روسیه لایحه لغو پیمان همکاری روسیه-اوکراین بر سر استفاده مشترک از دریای آزوف و تنگه «کِرچ» را تصویب کرد.
ودانت پاتل: ایران بیش از ۴۰۰ پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است که بیشتر از نوع شاهد هستند و روسیه از بیشتر این پهپاد‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های مهم در اوکراین استفاده کرده است.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
ادعای کمک ایران به روسیه در جنگ اوکراین از سوی طرف غربی مطرح شده و مقام‌های ایرانی بار‌ها تاکید کرده اند که سیاست بی طرفی خود را در این جنگ حفظ کرده‌اند. با وجود تکذیب ایران، طرح این ادعا علیه تهران به طرح مباحث سیاسی و حقوقی بسیاری منتهی شده که بعضا ضد و نقیض هم هستند. انتشار این نگاه حقوقی در روزنامه صرفا برای آشنایی مخاطبان با دیدگاه‌های متفاوت است و محتوای آن مورد تایید روزنامه نیست.
سفیر روسیه در منامه می گوید دو کشور در تلاش هستند تا دامنه همکاری های اقتصادی خود را گسترش دهند.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگو با نخست وزیر انگلیس در جهت افزایش همکاری های نظامی میان دو کشور خبر داد.
همکاری نظامی جمهوری اسلامی ایران و روسیه از قدیم وجود داشته و در این زمینه و برای استفاده از پهپاد ایران در جنگ اوکراین همکاری شکل نگرفته است.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
روسای امنیتی روسیه و ویتنام درباره وضعیت جهان از جمله تحولات اوکراین دیدار و گفتگو کردند.
جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم اما بی تردید ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
وزارت دارایی روسیه نیز در ۲۳ اوت (اول شهریور ماه) اعلام کرد که کی یف از توافقنامه با مسکو برای پرهیز از دریافت مالیات مضاعف از درآمد و اموال و املاک و مبارزه با فرار مالیاتی، خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ