مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ستاد دیه کشور اختصاص یابد.
تربت حیدریه ـ مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی به پدافند غیرعامل اختصاص یافته است.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو دهه گذشته، از یک شرکت نسبتا کوچک به شرکتی با دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار تبدیل شود.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
جوایز ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد و تیم ملی ایران ۹ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) خواهد گرفت.
خاندان "آل نهیان" مالک باشگاه منچسترسیتی و مالک ده‌ها قصر و عمارت هستند و سرمایه گذاری زیادی را در "اسپیس ایکس" (شرکت امریکایی تولید کننده محصولات صنایع هوافضایی) و "ساواژ ایکس فنتی" (شرکت تاسیس شده توسط ریحانا که در زمینه لوازم آرایش، مد و زیبایی فعال است) انجام داده اند.
برگزاری جام جهانی فوتبال، برای کشور قطر ۳۰۰ میلیارد دلار خرج تراشیده؛ اوپک می‌گوید ایران از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ روی هم‌رفته حدود ۱۶۶ میلیارد دلار نفت فروخته است
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
رئیس صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی از ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی برای ایمنی و تجهیز معادن زغال سنگ خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کمیسیر اتحادیه اروپا اعلام کرد ۱۷ میلیارد یورو از دارایی‌های شهروندان روس و ۳۰۰ میلیارد یورو از ذخایر ارزی بانک مرزی روسیه را مسدود کرده است.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو تا پایان سال اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
مدیر امور عشایر استان تهران گفت: در این سیل بیش از ۳۰۰ رأس دام عشایری تلف شده و بیش از ۵۰۰ هکتار از مزارع و مراتع عشایری نیز دچار آسیب و خسارت شده است به این ترتیب خسارت ۲۰ میلیارد تومانی به عشایر استان تهران وارد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ