جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
تنها سانداکار زن حاضر در بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان سطح برگزاری این رقابت ها را بالا قلمداد کرد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
علی مطهری در بخشی از گفت و گو با خبرگزاری برنا در ارتباط با حجاب و نحوه پوشش بانوان صحبت کرد.
تصویری از جراحت چشم سردار اسماعیل قاآنی در دوران دفاع مقدس و روی تخت بیمارستان که توسط خبرگزاری برنا از کانال منتسب به وی منتشر شده ببینید.
فارس نوشت: سوءبرداشت برخی افراد از بازنشر ویدئویی از رهبرانقلاب در مورد نهی برخورد خودسرانه مردم با بی حجابی سبب شد عده ای تصور کنند نباید با بی حجابی برخورد شود در حالی که بنا بر نظر خود رهبرانقلاب حاکمیت اسلامی نسبت به این مسئله وظیفه جدی دارد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، این کشور برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نشست مشترک با کشورهای آفریقایی را در دستور کار دارد.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
همزمان با هفته هوای پاک، نمایشگاه ارایه موتورسیکلت ها و اتوبوس های برقی در سازمان حفاظت محیط زیست برپا شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
نشست مسولین فدراسیون درباره پروژه VAR با حضور رئیس فدراسیون‌فوتبال برپا شد.
سپاهانی‌ها یک اردوی تدارکاتی در تهران برپا خواهند کرد.
در اولین روز برگزاری مرحله فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران صاحب یک طلا و سه برنز شدند.
در اولین روز برگزاری مرحله فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران صاحب یک طلا و سه برنز شدند.
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان با حضور ۲۷ فرنگی‌کار برگزار می شود.
در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران امروز(شنبه ۲۹ مرداد) در تفنگ بادی درازکش موفق به کسب مدال برنز شدند.
چرا ۱۶ فیلم و چرا ۲۲ فیلم نه؟ همیشه قاعده جشنواره بر اساس یازده روز برگزاری جشنواره بوده است و با توجه به نوع تولیدات سینمای ایران از لحاظ کیفی حذف ۶ فیلم با مضرب ۱۱روز ( ۲۲ فیلم) نشان از یک تصمیم ناصواب دارد و می توانست باعث کاهش حواشی رایج بین فیلمسازان راه نیافته مسابقه شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ