در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: شرط ما برای بازگشت به پیمان استارت نو این است که ایالات متحده آمریکا از سیاست خصمانه خود علیه روسیه دست بردارد.
آمریکا اعلام کرده است که آماده گفتگوی کنترل تسلیحات بدون پیش شرط با روسیه و چین است.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر، شرط گذاشته است.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
درحالیکه معاون وزیر امور خارجه آمریکا برای کاهش تحریم‌ها علیه مسکو شرط گذاشت، یک مقام روسیه اعلام کرد: جدیتی در واشنگتن برای مذاکره نمی‌بینیم.
یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه ترکیه گفت: در موضوع توافق برای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم با آقای چاووش اوغلو همکاری داریم و گاهی پیام‌هایی رد و بدل می‌شود با طرف‌های برجامی، اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند توافق دست یافتنی است. منبع: فارس
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکا از مشروط شدن فروش جنگنده های اف-۱۶ به ترکیه، به موافقت آنکارا با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر داد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
سخنگوی کاخ کرملین شرط فراهم شدن زمینه برای مذاکرات میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا را اعلام کرد.
شرط ماندن مایک شوماخر آلمانی در تیم هاس آمریکا اعلام شد.
یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان رسماً از رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در جام جهانی در این کشور دعوت کرد.
دولت آمریکا و سوئیس با هدف امتناع از آزادسازی دارایی های بلوکه شده افغانستان ، شروطی را برای انتقال این پول به بانک این کشور وضع کردند.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
علی خضریان، نماینده مجلس شروط حزب متبوع خود را در توییتر اعلام کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای از روز پنچ شنبه در وین گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۲ کودک در انفجارگاز/ پایان خونین مهمانی شبانه/ دروغ فقط به خاطر پول!/ آتش خشم که بعد از ۱۰ سال شعله ور ماند/ عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد/ آتش مرگبار داماد عصبانی/ فرجام شلیک شیطانی!/ طلافروش ورشکسته همدست سارقان خانه‌های اعیانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ