نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان اپوزیسون رژیم صهیونیستی با حضور در دادگاه علیه نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده‌های فساد وی شهادت داد.
رهبر اپوزیسیون کابینه بنیامین نتانیاهو اظهار داشت دستیابی ایران و آمریکا به هرگونه توافق نشانگر شکست نتانیاهو در تحقق اهداف این رژیم است.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان ضعیف ترین نخست وزیر این رژیم یاد کرد و کابینه وی را کابینه جنون خواند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که این اقدام پس از توافق دو ماه پیش یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه انجام شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منصبش به پایان رسیده گفت که اجازه نخواهد داد اف بی آی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی تحقیقات کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره نخست وزیری اش پایان یافته است، گفت: به صف مخالفان کابینه آینده خواهیم پیوست و بخشی از این کابینه نخواهیم بود.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات جاری در اراضی اشغالی را به وی تبریک گفت.
نتایج شبه نهایی شمارش آراء رای دهندگان اسرائیلی در انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل) نشان می‌دهد، بلوک نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسرائیل با کسب ۶۵ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی پارلمان پیروز این انتخابات است و لاپید تنها ۵۵ کرسی را به دست آورده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
لاپید در توییتی نوشت که وی خواستار توسعه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و گردشگری میان رژیم صهیونیستی و ترکیه شده است.
تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی، نماینده جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مذاکرات غیرمستقیم با ایران که مورد انتقادهای شدید و مکرر اسرائیل قرار دارد، کنار گذاشته شده است.
پیشتر در همین رابطه، اتحادیه اروپا اعلام کره بود که اسرائیل می‌تواند منبع جدیدی برای تامین گاز اروپا باشد زیرا این اتحادیه به دنبال کاهش وابستگی به انرژی روسیه است.
لاپید همچنین با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همانطور که با رئیس‌جمهور بایدن توافق کردیم، آزادی عمل کاملی برای ممانعت از احتمال بدل شدن ایران به یک تهدید هسته‌ای، خواهیم داشت.
لاپید گفت: ما نباید به وضعیتی برگردیم که در سال ۲۰۱۵ در آن قرار داشتیم. هنوز در حال خسارت دادن بابت سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا هستیم که در نتیجه آن، دولت آمریکا گفتمان با ما را متوقف کرد و به اسراییل اجازه نداد پیشنهادات اصلاحی‌اش را برای توافق ارائه کند.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
لاپید با اشاره به ترور خالد منصور، یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت، این تلاش عملیاتی و اطلاعاتی و دستاوردی فوق‌العاده است. ارتش اسرائیل حمله به اهداف و فعالان و ناکام گذاشتن شلیک موشک‌ها در اصابت به هدف را ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ