وزارت دارایی روسیه نیز در ۲۳ اوت (اول شهریور ماه) اعلام کرد که کی یف از توافقنامه با مسکو برای پرهیز از دریافت مالیات مضاعف از درآمد و اموال و املاک و مبارزه با فرار مالیاتی، خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
مأمور پیشین اطلاعات مخفی انگلیس می‌گوید دولت کنونی اوکراین به علت پول‌شویی و کلاهبرداری تسلیحاتی، بزرگترین پدیده جنایی قرن حاضر است.
نظامی سابق آمریکا با اشاره به تلفات و خسارت اخیر ارتش اوکراین به دولتمردادن کی‌یف توصیه کرد برای ازدست‌ندادن بیشتر خاکشان جنگ را متوقف کنند.
کی‌یف مدعی شد که نیروهای ارتش اوکراین روستای «یورژین» در منطقه دونتسک را از روسیه پس گرفته‌اند.
نخست‌وزیر اوکراین تهدید کرد که در صورت حضور روسیه و بلاروس در المپیک آنها این بازی‌ها را تحریم می‌کنند.
اوکراین: اگر روسیه باشد، ۳۵ کشور المپیک را تحریم می‌کنند
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که آموزش اولین خلبانان اوکراینی تا تابستان سال آینده به طول خواهد انجامید.
مرکز ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین مدعی شد که نیروهای این کشور در «نووا کاخوفکا» یک مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار داده‌اند!
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
شورای ناتو- اوکراین چهارشنبه هفته جاری به درخواست «ولودیمیر زلنسکی» درباره توافق‌نامه غلات تشکیل نشست می‌دهد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» و رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی درباره توافقنامه صادرات غلات و طرح صلح آفریقا در ارتباط با اوکراین تلفنی گفتگو کردند.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
رئیس جمهور اوکراین می گوید توافق نامه های مینسک را به دلیل غیر ممکن بودن، نقض کرده است.
ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
بنا به اعلام وزارت خارجه ترکیه، رئیس جمهور این کشور قرار است در تماسی تلفنی درباره صادرات غلات از اوکراین با همتای روس خود صحبت کند.
سازمان ملل اعلام کرد که صادرات غلات از بنادر اوکراین با وجود خروج روسیه از این توافقنامه ادامه دارد.
کاخ ریاست جمهوری روسیه هشدار داد ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین بدون حضور مسکو خطر آفرین است.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد موضوع تعلیق توافقنامه صادرات غلات با اوکراین را به زودی به دبیر کل این نهاد اطلاع می دهد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مشارکت این کشور در توافقنامه صادرات غلات با اوکراین پس از هدف قرار گرفته شدن سواستوپول با پهپاد به حالت تعلیق در آمده است.
وزیر خارجه اوکراین اقدام روسیه برای تعلیق توافقنامه صادرات غلات با این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه آلمان، برلین به بهانه تحولات اوکراین، توافقنامه تسهیل روادید با روسیه را تعلیق می کند.
روز گذشته (پنج‌شنبه) رئیس جمهور ترکیه به شهر «لِویو» سفر کرده و با «ولودیمر زلنسکی» همتای اوکراینی خود دیدار کرد. اردوغان گفت که در دیدار با همتای اوکراینی خود، درباره تبادل اسیران جنگی بین کی‌یف و مسکو، و همچنین احتمال برقراری آتش‌بس و صلح در اوکراین رایزنی کرده است.
در ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین، چند کشتی دیگر بنادر این کشور را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ