وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بتوانیم در دوره ابتدایی تندرستی و ورزش را در کودکان نهادینه کنیم نتیجه بهتری خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هیات دولت بعد از انتصاب به این سمت حضور پیدا کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می‌شوند.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.
سخنگوی دولت اعلام كرد استعفای سیدحمید سجادی چند روزی است که تقدیم‌ رئیس جمهور شده اما هنوز تصمیم گیری نهایی در این باره صورت نگرفته است.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
وزیر ورزش فردا به همراه رییس دولت راهی تبریز خواهد شد.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: سال سخت و شلوغی را پشت سر گذاشتیم.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه هیئت دولت امور خود را از سر گرفت.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: سرعت بهبود وزیر روزش خیلی قابل قبول است ، کاملا صحبت می کرد و حواسش جمع بود و قدم میزد.
سازمان برنامه وبودجه اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی در اختیار وزارت ورزش قرار داده تا برای تخصیص به ۱۸ فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. این تخصیص‌ها خارج از بودجه سالیانه آنها انجام می‌شود.
مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛‌ آنها برای گرفتن پول از دولت هم دست‌شان به جایی بند نیست.
صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای وزارتخانه ورزش و جوانان مطرح شده است.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است.
دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اول دولت سیزدهم اعلام کردم که وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت مردمی نمی‌خورد و بیشتر وقت او صرف حاشیه‌ها شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند و در بودجه‌هایی که به ادارات کل و فدراسیون‌ها می‌دهیم، این نکته را به آنان یادآوری می‌کنیم.
خزعلی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد سالن‌های ورزشی مناسب، تامین تجهیزات حرفه‌ای ورزشی، پشتیبانی برای سفر‌های خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ