سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هیات دولت بعد از انتصاب به این سمت حضور پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز صبح جلسه‌ای با چند وزیر و بانک عامل برای مترو برگزار شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران برای رفع نیازهایشان داده شود. این ظرفیت برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز باید فراهم شود.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیئت دولت به سوال خبرنگاران درباره سرخابی‌ها پاسخ داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر شاخص‌های آلودگی هوا و استاندارد‌های آن برای تعطیلی مدارس طی امروز و یا یکشنبه هفته آتی در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر شاخص‌های آلودگی هوا و استانداردهای آن برای تعطیلی مدارس طی امروز و یا یکشنبه هفته آتی در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران، حضور حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در حیاط پاستور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و این قاب متفاوت را از او ثبت کرد. به گزارش همشهری آنلاین، به روال نشست‌های چهارشنبه هیات دولت، جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با حضور تعدادی از وزیران، در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
«عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در واکنش به کاهش کیفیت و سرعت اخیر اینترنت گفت: «اختلال‌های جزئی داشتیم، اما برطرف شده است. الان می‌توانید تست کنید و خواهید دید مشکل خاصی وجود ندارد.»
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
هیئت دولت در جلسه عصر امروز به ریاست رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر معرفی «علیرضا فخاری» به عنوان استاندار تهران رای اعتماد داد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی امروز نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پس از برگزاری جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دلیل عدم برخورد با فیلترشکن فروشان، گفت: فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است، ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ