رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
چند کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
ترکیه، و سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به درگیری های مسلحانه در سودان واکنش نشان دادند.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه نشست ۱۵۵وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مطالب مندرج در بیانیه سومین نشست کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران، صدور چنین بیانیه‌هایی را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه‌انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
فدراسیون بسکتبال ایران تا قبل از رسانه‌ای شدن اقدام مغرضانه FIBA مبنی بر جعل نام خلیج فارس، هیچ واکنشی از خود نشان نداده بود که جای تعجب دارد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
به دنبال برخی حواشی ایجاد شده درباره تبلیغات محیطی مسابقات باشگاهی غرب آسیا در ایران و تحریف نام خلیج فارس، فدراسیون بسکتبال بیانیه ای صادر کرد.
رسول خادم پیشکسوت محبوب کشتی ایران، به تحریف نام خلیخ فارس از سوی عراقی‌ها در یک پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: خلیج فارس از هزاران سال پیش در اسناد، نقشه ها، سفرنامه ها و متون کهن به همین نام بوده و تا ابد به همین نام باقی خواهد ماند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به سخنان اخیر یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فقدان یک برنامه مدون در دولت واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی به میزبانی عراق، دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان را مأمور ویژه رسیدگی و پیگیری این موضوع با محوریت فدراسیون فوتبال کرد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ