احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
مراسم ببست و هفتمین سالروز روز ملی صنعت و معدن آغاز به کار کرد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.
فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب ۳۳ امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با ۴۷۶ طرح مسئله محور از امروز آغاز به کار کرد.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
رئیس مرکز آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه از آغاز به کار هفتمین مرکز آزمون گواهینامه حرفه‌ای در دانشگاه آزاد قزوین در تاریخ ۲۷ دی ماه سال جاری خبر داد.
علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی خیلی دوست داشت در مصاف با تیم سابق هفتمین کلین شیت در دور رفت را تجربه کند اما یک پناتی کار را خراب کرد.
رونی‌اُ سالیوان، ستاره اسنوکر جهان که به "راکت اسنوکر" معروف است، معتقد است که برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان کار آسانی ندارد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
هشتمین جشنواره‌ «علم برای همه» با موضوع محیط زیست در پنج بخش معرفی فناوری‌ های بومی مدیریت منابع آب، قصه گویی، نمایش رادیویی، داستان‌نویسی علمی تخیلی و نقاشی آغاز به کار کرد.
در مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کره جنوبی، تیم‌های ملی زنان و مردان ایران به ترتیب با کسب جایگاه ششم و هشتم به کار خود در این رقابتها پایان دادند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اولین نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 بحرین، با عنوان هشتمی به کارش پایان داد.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
هفتمین دور از مسابقات بین‌المللی «جام دریا» با حضور ۴ کشور حاشیه‌ خزر در باکو به کار خود پایان داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ