اهواز - وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.
یکی از مهمترین تغییرات نسبت به برنامه ششم، حذف قانون مربوط به 27 صدم درصد است که دولت مکلف بود این مقدار از کل 9 درصد مالیات ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، همگانی، زورخانه‌ای و پهلوانی، روستایی و عشایری، بانوان و معلولان هزینه کند
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جام جهانی مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخشنامه وزارت ورزش است.
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی این منطقه خبر داد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
مجلس مصوب کرد که بخشی از منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری و ورزش بانوان اختصاص یابد.
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان‌های کشور سوال را به رای می‌گذارم.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
ارزش این باشگاه بسکتبال در ان بی‌ای ۲.۵ تا ۴ میلیارد دلار ارزش دارد و اوباما آماده پرداخت ۴ میلیارد دلار برای خرید این باشگاه ورزشی است.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
كاروان ورزش ايران تعداد مدال هاى خود در بازى هاى كشورهاى اسلامى را به عدد ٩٣ رساند.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
اکثر کارشناسان معتقدند مهم‌ترین گام برای ورود به عرصه فناوری‌های نوین منجمله شکل‌گیری تحول دیجیتال بانکی ارتقاء فرهنگ و آموزش بانکداری دیجیتال در داخل سازمان بانک‌ها است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: کسی که بی حجاب است نیز خدا و پیغمبر را قبول دارد و منکر ضروریات دین نیست... کجای دین گفته شده نباید در مشهد بانوان ورزش ببینند و یا نباید در مشهد کنسرتی برگزار شود. قوانین باید برای همه شهرهای کشور یکسان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ