معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت، توجه به حوزه دانش‌بنیان و نه التماس به دیگران را کلید رفع مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: نگاه گفتمان دولت سیزدهم، تمرکز و استفاده بیشتر از توان و استعداد داخلی است.
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
دولت سیزدهم از ابتدای روی کارآمدن با نقد دولت‌های پیشین در زمینه سیاست خارجی اعلام کرد که سیاست خارجی متوازن مبتنی بر گسترش روابط با همسایگان را در پیش خواهد گرفت و با گسترش روابط در حوزه کشور‌های همسایه و سیاست نگاه به شرق خواهد توانست انزوای تحمیل‌شده به ایران به واسطه تحریم‌های هسته‌ای را بشکند.
کیهان نوشت: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است و در میدان‌های گوناگونی این روحیه خود را نشان می‌دهد. تلاش برای حل مشکلات درونی کشور از طریق نگاه به داخل و فعال‌سازی رویکرد مقاومت فعال در برابر توطئه‌های دشمن و... از جمله موضوعاتی است که جایگزین نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی شده است.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی و بازگشایی سفارت این کشور گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
یک مدرس اقتصاد گفت: نگاه کارشناسی به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم و عدم تحقق وعده های دولت نشان می دهد سختی های معیشتی مردم با شدت بیشتری افزایش یافته و منجر به نارضایتی شده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ترک تهران گفت: نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری می‌باشد، ایجاد «منطقه قوی» است.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان گفت:دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به موضوع نخبگان دارد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه مجموعه دولت سیزدهم نگاه حمایتی از ورزش کشور است و همه درتلاش هستند که بهترین اتفاقات در این حوزه رخ دهد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
در دولت سیزدهم، همه انتظار داشتند که سیاست «نگاه به شرق» برای تعمیق روابط با چین و روسیه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اما ایران، این موازنه را رعایت نکرد و بیشتر تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روسیه و جین گذاشت و از غرب غافل شد. موضوعی که استادان دانشگاه، از آن به عنوان یک «توهم» در «رابطه راهبردی» ایران با چین و روسیه یاد می‌کنند که به تعبیر فعالان سیاسی دولت رئیسی با شوآف پیش برد و تاکنون نیز منافعی برای ایران نداشته است.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در دولت سیزدهم مثل دولت‌های قبل نگاه ابزاری و کوتاه مدت به بورس نداریم و استفاده ابزاری دولت‌های قبل از بورس، آسیب‌های زیادی را به مردم و کلیت بازار زد.
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!
به نظر می‌رسد نگاه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های آسیای میانه و تلاش برای تعاملات سیاسی با کشور‌های غرب آسیا و البته همکاری بلندمدت با کشور‌هایی مثل روسیه و ونزوئلا که در جبهه علیه آمریکا تعریف می‌شوند، راهبردی است که در دولت سیزدهم در پیش گرفته شده است.
یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دولتی در سال ۹۹ در قراردادی عجیب ۴ سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هزار با اجاره ماهانه ۱۶ میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده که مستاجر علیرغم اتمام قرارداد، زمین را به گروگان گرفته و مورد اجاره را پس نمی دهد.
جمیله علم الهدی گفت: در تاریخ اسلام و در کشور‌های اسلامی و ایران حجاب مساله اول سیاسی کشور بوده است. وی افزود: شاید اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات ناگوارتری در حوزه عفاف و حجاب رخ می‌دهد به خاطر پیروزی‌های سیاسی بیشتری است که نظام جمهوری اسلامی در این دولت با آن رو به رو است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ