مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛‌ آنها برای گرفتن پول از دولت هم دست‌شان به جایی بند نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
جعفر قادری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نگفته بود قیمت‌ها را کاهش می‌دهد بلکه گفته بود تورم را مهار می‌کند که عملکرد‌ها هم همین را نشان می‌دهد.
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می‌دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای ندارد.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
یک مقام ارشد دولت چین به منظور رایزنی با مقامات روسیه در  خصوص بحران اوکراین وارد این کشور شد.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می‌گیرد گفت: دولت مظلوم واقع شده است، هر کس واقعیت‌های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد.
باقری بنایی گفت: مطالعات برخی سد‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند با عجله انجام شده و اکنون یکی از دردسر‌های ما در کشور همین سد‌ها هستند که باعث شده در بالادست رود‌ها که کشت دیم داشتند آبی شوند و پایین دست به آب زیرزمینی روی آورده‌اند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
نمایندگان پارلمان اردن با اشاره به بازداشت یکی از نمایندگان این کشور توسط رژیم‌صهیونیستی تاکید کردند که دشمن اشغالگر حق ندارد کرامت اردنی ها را زیرپا بگذارد.
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه بسته ارزی از سوی مجلس به دولت ارائه نشده است گفت: مسیر ارائه طرح‌های مجلس به دولت مشخص است؛ دولت قانوناً نمی‌تواند نظر پیشنهادی یک نماینده را ملاک عمل قرار دهد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
علیرضا بیگی تاکید کرد: بایستی درصدد اصلاح شرایط مدیریت داخلی کشور باشیم که اگر ان شرایط را اصلاح نکنیم نه در روابط و ارتباطات بین‌الملل توفقیاتی به دست خواهیم آورد و نه در حوزه اقتصاد موفیقتی خواهیم داشت.
رضایی کوچی یادآور شد: بنابراین اگر بتوانیم اعتمادسازی کنیم و نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند. البته دولت تلاش می‌کند که مشکلات اقتصادی حل شوند، اما باید بیشتر تلاش و برخی از وزرا را جابه‌جا کند.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اول دولت سیزدهم اعلام کردم که وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت مردمی نمی‌خورد و بیشتر وقت او صرف حاشیه‌ها شود.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
نماینده مردم چابهار با اشاره به این‌که شاید آقای فرزین (رئیس جدید بانک مرکزی) یک مقدار شناخت‌شان به حوزه‌های مربوط به بانک مرکزی بیشتر باشد، عنوان کرد: موضعی که ایشان گرفتند مبنی بر این‌که کالا‌های اساسی را با دلار نیمایی ۲۸ هزار تومان تامین می‌کنیم، از نظر من بازگشت به عقب دولت از مواضع قبلی‌اش نسبت به تک نرخی کردن ارز است.
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.
نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته‌اند و حتما دارند کار می‌کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ