وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه هیئت دولت امور خود را از سر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر ما همچنان پریچهره سرپرست فدراسیون جودوست چرا که روند اداری بازگشت میراسماعیلی انجام نشده است.
وزیر ورزش پیش از اتمام اجلاس وزرای کشورهای عضو یونسکو در آذربایجان، این کشور را ترک می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت از احتمال بازگشت رئیس فدراسیون جودو به سمت خود خبر داد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
حضور 40 روز بعد از سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش، سجادی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با قهرمانان همکلام شد.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
وزیر امور خارجه گفت: آقای فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم.
با توجه به شرایط وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه بالگرد در کرمان احتمالا یکی از معاونانش تا زمان بازگشت سجادی اختیارات خواهد گرفت.
بارش برف و باران در چهارشنبه شب مانع فرود هواپیمای حامل وزیر کشور به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می‌کند، بازگشت به روستا‌ها یک شعار مهم است.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز، این پیروزی را مجددا به تمام ملت ایران تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت به ایران دوباره عازم قطر شد تا تماشاگر دیدار ایران و ولز باشد.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد.
افشاگری مدیرروستا: بازگشت تاج و کی‌روش از ۳ماه پیش در دفتر وزیر رقم خورد
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ