سازمان برنامه وبودجه اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی در اختیار وزارت ورزش قرار داده تا برای تخصیص به ۱۸ فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. این تخصیص‌ها خارج از بودجه سالیانه آنها انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
کمک داور بین المللی فوتبال ایران در ۴۵ سالگی از این عرصه خداحافظی کرد.
ابوالغیط که بار‌ها ایران را به ایجاد ناامنی و تلاش برای سیطره بر کشور‌های عربی محکوم کرده است، پس از توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط، در اظهاراتی از این توافق استقبال و عنوان کرد که «این توافقنامه به رویارویی میان دو کشور در بازه بیش از هفت سال، پایان می‌دهد و گامی است که می‌تواند بیانگر فاز مثبت جدیدی در روابط دوجانبه باشد که چه‌بسا به تحقق بخشی از ثبات منطقه‌ای، کمک کند.»
در بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب بر لزوم کمک به حل مسئله فلسطین و نیز بحران سوریه تاکید شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه به ارائه کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در پایان رقابتهای لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
مصریان مومیایی کردن را حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد آغاز کردند. حدود ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد هم فهمیدند که برداشتن اندام‌های داخلی به پایین آوردن سرعت تجزیهٔ بدن کمک می‌کند.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
مدیران باشگاه استقلال منتظر دریافت کمک از دولت در روزهای پایانی سال 1401 هستند.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۱۸۲۵ دلار شروع شد، سپس در دوم فوریه پس از اولین نشست فدرال رزرو در سال، به بالاترین حد خود در سال و ۱۹۷۵ دلار رسید اما تداوم نشانه‌های تورم، دلار قوی و افزایش بازده اوراق قرضه به دلیل انتشار گزارش مشاغل ایالات‌متحده در ماه ژانویه، همگی به افزایش قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی در ۱۸۰۰ دلار در پایان ماه بعد کمک کردند.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذر ماه ۲۲۹ شرکت شناسایی و در نهایت به دانش بنیان شدن ۹۷ شرکت کمک شد؛ بنابراین تا پایان آذر ماه ۶۵ درصد برنامه تدوین شده محقق شده است.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تست آمادگی جسمانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
البته تصمیم میلی‌متری و بحث برانگیز کمک داور در بازی موازی ژاپن مقابل اسپانیا، همچنان جای تامل دارد اما ...
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
بر اساس یک پژوهشی که در سال ۲۰۱۵ در «مجله بین المللی ویتامین و تحقیقات تغذیه» منتشر شد، مشخص گردید ۱۰ گرم روزانه دانه شنبلیله خیسانده شده در آب گرم می‌تواند به کنترل دیابت نوع دو کمک کند.
بر اساس گزارش‌ها، تسلیحات و منابع مالی انگلیس برای حمایت از اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۲ دچار محدودیت خواهد شد.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد سیستم یکپارچه مدیریت مالی را یکی از ضروریات اصلاح نظام مالی برشمرد که به شفافیت و انضباط مالی کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ