سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
سومین اعزام رشته ژیمناستیک در یک ماه اخیر، لغو شد تا یک فرصت این بار برای ملی‌پوشان شاخه ایروبیک از دست برود.
توضیحات حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک را در خصوص عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی مشاهده می‌کنید.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران که در دوره قبلی قهرمان آسیا شد، به مسابقات آسیایی 2023 هند اعزام نخواهد شد.
ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را از دست دادند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: تیم والیبال نشسته مردان در صورت مدیریت منابع مالی و حضور ۵۰ درصدی جوانان در ترکیب تیم، به قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد.
ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری و ایروبیک ایران ممکن است شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی مصر را از دست بدهند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد دلایل احتمال لغو اعزام رکابزنان به ازبکستان و پا پس کشیدن باشگاه‌ها در اعزام‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند که این مسئله سقوط تیم‌های ملی فوق به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی را به همراه دارد.
فدراسیون تیروکمان به دلیل کمبود منابع مالی قادر به اعزام تیم‌ملی تیروکمان به «کاپ آسیا» نشد.
مسئول سازمان تیم‌های ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه شرایط ارزی موجود در کشور منابع مالی مورد نظر فدراسیون تأمین نشد و اعزام تیراندازان به هند لغو شد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رییس انجمن بسکتبال باویلچر گفت: بعد از زلزله ترکیه اکثر بازیکنان لژیونر این تیم به کشور بازگشته‌اند و هنوز وضعیت آنها برای بازگشت مشخص نیست.
اعزام نمایندگان کاراته ایران به رقابت‌های بین المللی فرانسه به دلیل صادر نشدن روادید لغو شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از لغو اعزام تیم منتخب ایران به رقابتهای بین المللی فرانسه، تمهیدات ویژه ای را برای جبران این اتفاق در تورنمنت کرواسی اندیشیده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز با توجه به پیش رو بودن رقابت های رنکینگ دار کرواسی اعلام کرد صلاح نیست به مسابقات فرانسه برویم.
در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
با توجه به اتفاقات اخیر در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا، احتمال لغو این سفر قوت گرفت.
تنیس روی میز ایران که قرار بود با یک بازیکن و داور در مسابقات جوانان مجارستان حضور داشته باشد به دلیل عدم صدور ویزا از این اعزام بازماند.
کاروان ۹۰ نفره کشتی پیشکسوتان ایران بدلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت بلغارستان، مسابقات جهانی را از دست داد.
احتمال لغو اعزام تیم ملی هندبال زنان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ