سرمربی تیم مس رفسنجان طی یک استوری ، احساس بد خود را از درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلمی از یورگن کلوپ و ترنت الکساندر-آرنولد منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
مارکو آسنسیو که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: الآن صدا و سیما حجاب را به صورت شعاری در قالب سرود پخش می کند، من هم موافقم . سرود خیلی خوب است، ولی ریشه‌دار نیست! همین دختری که الآن این سرود را می‌خواند پس فردا که مورد هجمه قرار گیرد که حجاب برای اعتبار تو ضرر دارد ، چادر را کنار می‌گذارد، نه در صدا و سیما کار علمی اساسی دیدیم نه در حوزه و نه در دولت.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرام از پژمان منتظری قدردانی کرد.
خیر تلخ روز گذشته در شلوغی و هیاهوی مربوط به اخبار علیرضا بیرانوند درگذشت غمبار محمد عباس‌تبار بود.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
وقتی جنین توسط پزشک داخل رحم گذاشته می‌شود، فضای رحم متشکل از سلول‌های غشای داخلی رحم (اندومتر) است که در دولایه روی هم قرار گرفته‌اند، جنین بین این دولایه قرار می‌گیرد و در این فضا حرکت می‌کند تا گیرنده‌های مناسب خود را پیدا کند و به آن‌ها جفت شود. این فضای اندومتر یک فضای تو خالی نیست که ایستادن خانم باعث افتادن جنین شود.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
متهم گفت: مقتول با حرف‌هایش من را آزار می‌داد و من هم به او هشدار داده بودم. ماجرای اختلاف ما برمی‌گردد به زمانی که من افغانستان بودم. آنجا به من تهمت زده و گفته بودند چند نفر را آزار و اذیت کرده‌ام. این شایعه به گوش او رسیده بود و به من می‌گفت، چون تو چند نفر را آزار و اذیت کردی، من هم یک شب در غذای تو قرص خواب ریختم و تو را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.
مراسم تشییع‌جنازه پله در برزیل آغاز شده و قرار است بعد از 24ساعت ادای احترام عمومی به تابوت اسطوره فوتبال برزیل مراسم خاکسپاری او فردا انجام شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی، قرار نیست در بازی برابر تاتنهام در ترکیب استون ویلا قرار بگیرد.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
کریستیانو رونالدو در این فصل در بین گروه رهبران منچستریونایتد قرار نگرفته است.
او تصویری از خودش در لباس استقلال را در اینستاگرام قرار داد و زیر آن نوشت: «جوری تو را دوست خواهم داشت که حسرتت را بخورند.»
شرایط برای کریستیانو رونالدو بغرنج شده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
نیما لبخنده فرزند حمید لبخنده هنرمند شناخته شده عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با تأیید این خبر گفت: پدر چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و بعد از بستری بودن در بیمارستان به منزل منتقل و بستری شد. متأسفانه ایشان به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، عصر روز شنبه ۱۸ دی چشم از جهان فروبست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ