دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
تونی کروس در پادکست برادرش غیرمستقیم به قضیه انتقال کیلیان امباپه به رئال اشاره کرد.
شیطنت عجیب افرادی که قصد دامن زدن به حواشی کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن را داشتند مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
امباپه همچنان در پاریس مورد توجه هواداران است ولی آینده‌ نامشخصی دارد.
اگرچه تمامی طرفداران فوتبال جهان به کیلیان امباپه توجه دارند، او پیگیر اخبار ورزش دیگری است.
در حالی که آینده کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده، این بازیکن با پیام هایش در شبکه های اجتماعی جلب توجه می کند.
تونی کروس با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، پیامی روشن برای کیلیان امباپه فرستاد.
انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید از نظر مالی برای باشگاه اسپانیایی غیرممکن خواهد بود مگر آنکه ستاره فرانسوی ضرر قابل توجه مالی را قبول کند.
شایعات درباره انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به سوژه قابل توجه روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا تبدیل شد.
در حالی که توجه تمامی فوتبال‌دوستان به نقل و انتقالات تابستانی است، به نظر می‌رسد که ژانویه 2024 خبرهای جذاب‌تری را به همراه داشته باشد.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در آمریکا به سر می‌برند با صورتهای پوشیده در خیابانهای نیویورک قدم زده و عکسی یادگاری گرفتند که مورد توجه قرار گرفته است.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
کایل واکر دیشب در تونل ورزشگاه البیت جنگ لفظی‌ای که با کیلیان امباپه آغاز کرده بود را ادامه داد و با بی‌اعتنایی کامل به ستاره فرانسوی خبرساز شد.
در فرانسه از مصدومیت کیلیان امباپه خبر داده اند و اینکه ممکن است او امروز برابر تونس غایب باشد.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن در پرداخت دستمزد کیلیان امباپه تاخیری قابل توجه داشته و این باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در فصل تابستان مورد توجه لیورپول قرار داشته است.
یادداشتی که کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در بازی برابر بنفیکا در دفترش داشت توجه بسیاری را جلب کرده است.
در این استوری گل یاسین سلمانی به استقلال با گل لیونل مسی که با پاس امباپه به ثمر رسید مقایسه شده و شباهت‌های آن مورد توجه قرار گرفته است.
وین رونی با اشاره به تنه زدن کیلیان امباپه به لیونل مسی از ستاره جوان PSG انتقاد کرده و می‌گوید کسی را با این حد از خود بزرگ‌بینی ندیده است.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ