کریستیانو رونالدو در این فصل در بین گروه رهبران منچستریونایتد قرار نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم مس رفسنجان طی یک استوری ، احساس بد خود را از درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرام از پژمان منتظری قدردانی کرد.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
خیر تلخ روز گذشته در شلوغی و هیاهوی مربوط به اخبار علیرضا بیرانوند درگذشت غمبار محمد عباس‌تبار بود.
جهانگیری می‌گوید: کسانی با علم، یک سری مسائل را حل نمی‌کنند و می‌دانند که مردم این را به حساب رهبری می‌گذارند. وقتی می‌دانی در موضوعی که مسئولیت تو است و انجام نمی‌دهی، مردم از چشم تو نمی‌بینند و این را به حساب رهبری می‌گذارند.
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، مانوئل نویر، کاپیتان فعلی این تیم را به ناسپاسی متهم کرد.
اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو نپذیرفته که دوران فوتبالش رو به پایان است.
گرت بیل برای ولز فقط یک بازیکن فوتبال نبود؛ او بهترین تاریخ ورزش و یک نماد بزرگ برای این کشور بود.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
شب گذشته فرانسه با ارائه نمایشی فوق‌العاده در خط دفاعی، توانست اولین کلین شیت خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.
گل انفرادی جولین آلوارز در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دیدار نیمه نهایی جام جهانی حسابی رونالدینیو را سر ذوق آورد.
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، به تمجید از عملکرد تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرداخته است.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
لوکا مودریچ، ستاره 38 ساله تیم ملی کرواسی، نمایشی فراتر از تصور برابر تیم ملی برزیل داشت.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
رییس فدراسیون و سرمربی سابق تیم ملی کشتی ایران پیامی خطاب به حسن یزدانی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
یک ششم لیگ بیست و دوم برای قرمزها به پایان رسید و حالا می شود در مورد کیفیت و پتانسیل آنها نظر کارشناسانه تری داد.
شرایط برای کریستیانو رونالدو بغرنج شده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ