فیلمی از یورگن کلوپ و ترنت الکساندر-آرنولد منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های پرورش فعالانه شادی، تمرین مراقبه است. مدیتیشن به بسیاری از افراد کمک می‌کند که بخش‌هایی از زندگی خود را که شادی‌های کوچک و بزرگ به ارمغان می‌آورد بشناسند و از آن لذت ببرند.
میدان پارس جنوبی یکی از حیاتی ترین میدان های مشترک است که بخش عظیمی از گاز کشور را تامین می کند هم اکنون عمر چاه های آن از نیمه گذر کرده و لزوم حفاری چاه های جدیدی در این میدان احساس می شود.
تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گفته شهید رجایی اساسی ترین وظیفه ما تربیت اسلامی و اسلامی کردن محیط های آموزشی است.
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
ممکن است دچار هیبت شدن فواید ذهنی داشته باشد که از جمله آن می‌توان به کاهش استرس و اضطراب اشاره کرد. کلتنر می‌گوید افرادی که شگفتی و هیبت را تجربه می‌کنند احساس خوشبختی و هدف داشتن بیش تری در زندگی خود پیدا می‌کنند.
اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
سرمربی پارس جنوبی می گوید مشکلاتشان بسیار است که اساسی ترین آن زمین است.
آخرین جلسه تمرینی تراکتور با احساس درد شدید محمدرضا اخباری همراه بود.
اگر شب‌های زیادی را در حال چرخیدن می‌گذرانید، گنجاندن یوگا در برنامه روزانه‌تان می‌تواند مفید باشد. این تمرین قدیمی می‌تواند ابزار ارزشمندی برای مبارزه با استرس باشد، بنابراین اگر بی خوابی شبانه شما با استرس مرتبط باشد، یوگا اغلب مفید است؛ چرا که یوگا راهی سالم برای مبارزه با احساس اضطراب و نگرانی است.
کیانوش رستمی عنوان کرد که با دو ماه تمرین شدید در مسابقات وزنه برداری جهان ۲۰۲۲ شرکت کرده است و احساس خوبی دارد.
مدافع ملی‌پوش استقلال در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز احساس درد می‌کند.
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
سرجینیو دست، بازیکن سابق آژاکس، مشتاقانه منتظر دوئل با هم تیمی های سابق خود است: "آنها باید مراقب باشند!"
مهدی قایدی که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود و احساس درد داشت، امروز بدون مشکل تمرین کرد.
کارلوس کی‌روش حضور فعالی در اردوی مینی کمپ برای تمرین دادن به شاگردانش دارد.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
یکی از اصلی ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که اتحادیه جهانی اربعین باید از آن برخوردار باشد غیر دولتی بودن آن است؛ ضرورت این موضوع به دلیل ماهیت خودجوش و مردمی پیاده روی اربعین است.
کاسمیرو امروز برای آخرین بار در تمرین رئال حاضر شد تا با هم تیمی‌های خود خداحافظی کند.
در شرایطی که پیش از این حامد پاکدل به دلیل مصدومیت جدال هفته ابتدایی مقابل ذوب آهن را از دست داد، عبدی نیز به دلیل احساس درد در اواخر تمرین روز گذشته از جمع دیگر بازیکنان کنار رفت.
به نظر می‌رسد خداحافظی شرزود تمیروف تصمیمی احساسی بوده که حالا از آن صرف نظر کرده است.
در حاشیه این تمرین عکسی از استنلی کی‌روش به همراه خرید جدید گل‌گهری‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد مهاجم بلندقامت این تیم از حضور خرید جدید و پیدا کردن یک هم‌زبان احساس خوشحالی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ