لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: رانندگان متخلف ایرانی به‌خاطر مبالغ واقعا خنده دار و کم جریمه‌ها معمولا به آن توجهی نمی‌کنند و اکثرا هم با افتخار می‌گویند که جریمه این بد رانندگی کردن‌شان را می‌پردازند.
مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
احمد محمدی که فصل قبل دیدار استقلال و مس رفسنجان را سوت زده بود، این بار در جام حذفی برای آبی‌ها قضاوت می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
نخستین گروهی که نشستن بر روی صندلی‌های آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ را تجربه می‌کنند، داوطلبان گروه علوم تجربی با ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ شرکت کننده هستند که بیشترین تعداد داوطلب را در بین سایر گروه‌های آزمایشی کنکور امسال به خود اختصاص داده‌اند.
سرگیجه عموما با حرکات سر، تغییر وضعیت، حرکت کردن و راه رفتن، سرفه و عطسه تشدید می‌شود و ایجاد تهوع و استفراغ، سردرد، حساسیت به نور یا صدا، تاری دید، تعریق، ضعف و بی‌حالی، تپش قلب، صدای سوت و وز وز گوش می‌شود.
هفته ای که گذشته هفته حمل و نقل بود که با افتتاح نمایشگاه حمل و نقل آغاز شد و با نشست رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی مسافری به پایان رسید.
در حال حاضر وضعیت نامطلوب جاده های کشور و همچنین هزینه بالای حمل و نقل جاده ای در صورتی که حمل و نقل ریلی می تواند گلوگاه اقتصادی باشد.
تا داور سوت پایان را به صدا درآورد، بچه‌های بازیکنان تیم فوتبال کرواسی به میانه میدان دویدند.
سوت آغاز نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی اوایل دی‌ماه به صدا در می‌آید که برخی از مدعیان از حضور در این مسابقات معاف هستند.
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
قطری ها توانستند رویای خود برای میزبانی جام جهانی را تحقق بخشند و از دقایقی دیگر سوت افتتاحیه این مسابقات به صدا در خواهد آمد.
در کمتر از چند ساعت دیگر سوت آغاز جام جهانی 2022 با بازی بین دو تیم قطر، میزبان رقابت ها و اکوادور به صدا درخواهد آمد.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ