امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی، قرار نیست در بازی برابر تاتنهام در ترکیب استون ویلا قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
سایت اتلتیک می‌گوید در روند انتقال فابینیو از لیورپول به الاتحاد عربستان مشکلاتی ایجاد شده که احتمالا مانع حضور او در لیگ عربستان خواهد شد.
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است که مشکلات مانع از بقای نارنجی‌پوشان شد.
ستاره خط حمله فوتبال ایران در آخرین حرفهایش اعتراف کرد که مشکلات زیادی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید خاطرات خوبی که در بایرن مونیخ تجربه کرده همیشه در ذهنش خواهد ماند.
بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا رویای بسیاری از فوتبال‌دوستان است اما این اتفاق در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
خلیج فارس ماهشهر با شکست امروز وضعیت بدتری بیش از پیش پیدا کرد و مشکلات مالی و کادرفنی هم به آن اضافه شده است.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
باشگاه وردربرمن قصد دارد به دلیل مشکلات مالی با فروش نیکلاس فولکروگ، ستاره آلمانی، موافقت کند.
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
یوونتوس یکی از بدترین مقاطع تاریخ خود را پشت سر می گذارد و برای حفظ تراز مالی باشگاه، چندین ستاره تیم در تابستان جدا خواهند شد.
آنتونی رابینسون، ستاره تیم ملی آمریکا، مدعی شده است که مشکلات قلبی که مانع پیوستنش به میلان شد به خاطر مصرف بیش از حد قهوه بوده است.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ساره جوانمردی به دلایل مشکلات شخصی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرکت نمی کند، اما در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس حضور خواهد داشت.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
نصیر مزراوی، مدافع بایرن مونیخ، به دلیل ابتلا به کرونا با مشکلات جدی روبرو شده است.
مشکلات مالی استقلال باعث شده تا ۲ ستاره کلیدی این تیم در مسیر جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار گیرند.
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
به نظر می رسد مشکلات شخصی و روحی نیمار، عامل جدایی او از بارسلونا در سال 2017 بوده است.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان بار دیگر خود را به قلب بلایا و مشکلات رسانده است تا به هموطنانش کمک کند. او در میان نیروهای امدادی به کمک آتش نشانان رفته و با توجه به تجربیات و دوره‌هایی که طی کرده، عضو افتخاری گروه امدادگر در این مصیبت متروپل آبادان شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ