وقتی جنین توسط پزشک داخل رحم گذاشته می‌شود، فضای رحم متشکل از سلول‌های غشای داخلی رحم (اندومتر) است که در دولایه روی هم قرار گرفته‌اند، جنین بین این دولایه قرار می‌گیرد و در این فضا حرکت می‌کند تا گیرنده‌های مناسب خود را پیدا کند و به آن‌ها جفت شود. این فضای اندومتر یک فضای تو خالی نیست که ایستادن خانم باعث افتادن جنین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
گرچه روانشناسان معتقد اعتماد سنگ بنای هر رابطه‌ی مستحکم و بالغانه‌ای است، اما برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های تروماتیک گذشته یا ناامنی‌های روانی خود به وفاداری شریک عاطفی شان شک داشته باشند. تصور شریک عاطفی خود با شخصی دیگر برای هر کسی می‌تواند دیوانه کننده باشد، به همین دلیل گاهی بهتر است یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که آیا واقعاً چیزی برای نگرانی وجود دارد. نشانه‌های زیر به شما می‌گویند که شریک عاطفی تان به شما کاملاً وفادار است و خیال خیانت ندارد.
پیوستن ۱۰ هزار نظامی ذخیره دیگر در ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف مخالفان و نگرانی فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به نابودی توان نظامی ارتش، از جدیدترین تحولات مربوط به بحران در اراضی اشغالی است.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت، نسبت به توان نظامی حزب الله لبنان و به ویژه کماندوهای آماده این حزب، ابراز نگرانی کرد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به توان دفاع هوایی حزب الله لبنان، نسبت به پیشرفت روزافزون این حزب ابراز نگرانی کردند.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
در حالی که برخی از دلایل عرق کردن شما در خواب پاسخ‌های طبیعی بدن تان به محیط است مواقعی وجود دارد که می‌تواند نشانه‌ای نگران کننده درباره سلامتی فرد باشد.
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
روزنامه کیهان نوشت: شاید این مکر خدا باشد که نظم غیرآمریکایی جهان آینده را آمریکا به دست خودش و با تلاش‌های امروزش شکل دهد؛ مانند آن گورکنی که برای کندن زمین با تمام توان تلاش می‌کرد، اما نمی‌دانست سرانجام خودش داخل این گور خواهد خوابید.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
بازارگردانان می توانند با استفاده از ابزار مشتقه، بدون آسیب زدن به روند بازار، اقدام به فروش سهام یا تامین مالی نمایند؛ ضمن آنکه با تمرکز بازارگردانان بر استفاده از ابزار مشتقه در عملیات بازارگردانی و مدیریت وجوه نقد، از نگرانی های بازار بابت فعالیت آنها کاسته شود.
فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ