سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، از شش هفته حضور در مرکز ترک اعتیاد و شرایط سخت دوران کودکی‌اش صحبت کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
سرمربی صربستانی سمپدوریا شرایط خوبی با این تیم در جدول سری آ ندارد.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، از بهبود شرایط و عملکرد جک گریلیش در این تیم و درخشش او تمجید کرد.
آمدن توماس توخل به جای یولیان ناگلزمان نیز شرایط ستاره پرتغالی بایرن مونیخ را تغییر نداده است.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
عضو شورای شهر تهران گفت:شرایط ادامه فعالیت‌ها در سازمان فاوا سخت و غیر ممکن شده است.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر زن فلسطینی در شرایط بغرنجی در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم با همه تیم‌های دیگری که در آن بازی کرده فرق دارد و از این شرایط سخت عبور خواهد کرد.
رئیس جمهور مصر از مردم این کشور خواست که در مقابل مشکلات و چالشها راه پایداری در پیش بگیرند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که سازگار شدن با شرایط در این تیم برای او بسیار دشوار بوده است.
ویرژیل فن دایک، ستاره تیم ملی هلند، که برابر آرژانتین یک پنالتی مهم را از دست داد، از شرایط سخت روحی خودش پس از آن بازی گفت.
فیلیپو اینزاگی، ستاره سابق میلان، می‌گوید شرایط سخت کریستیانو رونالدو را به خوبی درک می‌کند.
ستاره تیم ملی ولز عنوان کرد که این تیم احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارد و شرایط صعود حالا سخت شد.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شاگردان نکونام دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند تا با شرایطی سخت راهی تعطیلات شوند.
رییس انجمن جوجیتسو از اعزام ۱۴ ملی پوش به مسابقات جهانی ابوظبی خبر داد و گفت: در شرایطی ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که ۳ سال شرایط حضور در هیچ تورنمنت برون مرزی را نداشتیم.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
یک معمار انگلیسی به نام هیو بروتون از نمونه اولیه یک سکونت‌گاه مریخی رونمایی کرده که می‌تواند جان انسان‌ها را در شرایط سخت این سیاره حفظ کند.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ